1. خانه
  2. مجله لوازم خانگی
  3. تعمیر یخچال
  4. تعمیر درب انواع یخچال در شیراز – احیای درب و زنگ زدگی یخچال

تعمیر درب انواع یخچال در شیراز – احیای درب و زنگ زدگی یخچال

اگر احساس می ­کنید فضای داخلی یخچال شما چندان خنک به نظر نمی رسد یا قسمت فریزر یخچال، دچار برف زدگی می شود، به احتمال زیاد، درب یخچال دچار نقص فنی شده و نیاز به تعمیر دارد. این آموزش دقیقا برای پاسخگویی به این نیاز شما تنظیم شده است تا به شما در زمینه تعمیر درب یخچال شیراز کمک کند. با مرکز تعمیر یخچال خدمات کوشا همراه باشید.

 

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • اهمیت توجه به مدل درب یخچال در هنگام خرید
  • تعمیرات درب یخچال شامل چه مواردی است؟
  • مشکلات رایج
  • هزینه های تعمیر درب یخچال

 

اهمیت توجه به مدل درب یخچال در هنگام خرید

تازه عروس های محترم که قصد خرید جهیزیه دارند یا کسانی که به دنبال خرید یا تعویض یخچال خود هستند، در هنگام خرید، باید یک نکته مهم و ضروری را مورد توجه قرار دهند. اینکه کیفیت و کارایی یخچال را به طور دقیق و بر اساس مشخصات فنی محصول، ارزیابی کرده و در عین حال به مدل درب آن نیز، توجه ویژه داشته باشند. در صورت وجود آب سرد کن و یا محفظه در قسمت درب یخچال، میزان مصرف انرژی به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

همه ما در طول شبانه روز به دلایل مختلف به ویژه به قصد نوشیدن آب خنک، بار ها و بار ها، درب یخچال منزل خود را باز و بسته می کنیم. باز و بسته کردن زیاد به لولا و دستگیره در، فشار وارد کرده و چه بسا موجب خرابی درب انواع یخچال ها گردد. خرابی درب یخچال به منزله ورود هوای گرم از بیرون به داخل و خروج هوای سرد از داخل دستگاه به بیرون است. در این شرایط، تعادل دما در فضای داخلی دستگاه به هم خورده و عملکرد یخچال، کاهش زیادی خواهد داشت. در این صورت شما نیاز به استفاده از خدمات تعمیر درب یخچال شیراز خواهید داشت.

 

تعمیر درب یخچال شیراز شامل چه مواردی است؟

شکستگی لولا، زنگ زدگی و پوسیدگی، رنگ رفتگی؛ همه اینها مواردی هستند که نیاز به تعمیر حرفه ای دارند. هر گونه نقص فنی در کارایی درب یخچال ها می تواند با کاهش چشمگیر عملکرد یخچال ها همراه باشد. به ویژه اینکه در صورت عدم رسیدگی به مشکل پیشامده و استمرار ایراد فنی درب یخچال، این احتمال وجود دارد که پس از مدتی، گاز دستگاه تمام شود و هزینه های تعمیر دو چندان گردد.

از این رو بهتر است در همان ابتدا و با مشاهده اولین خطای کارکردی دستگاه به مرکز خدمات کوشا در شیراز مراجعه کرده و نقص فنی یخچال را شناسایی کنید.

تعمیر درب یخچال شیراز شامل چه مواردی است؟

رایج ترین ایرادات درب یخچال

اغلب کسانی که به مرکز تعمیر درب یخچال شیراز مراجعه می کنند، معمولا از موارد زیر شکایت می کنند و خواهان برطرف شدن مشکل هستند:

  • مدتی است که درب یخچال ما به خوبی بسته نمی شود.
  • درب یخچال دچار افتادگی شده است.
  • لولای درب، مشکل فنی پیدا کرده است.
  • لاستیک دور درب پاره شده و هوای داخل یخچال، خنک نیست.
  • درب یخچال تراز نیست.
  • درب یخچال در اثر ضربه دچار فرو رفتگی شده است.
  • درب یخچال به دلیل استفاده طولانی مدت، پوسیده و زنگ زده شده است.

نکته: این ها مهمترین مشکلات درب یخچال هستند. اما اگر شما با ایراد دیگری نیز مواجه شده اید که در این لیست درج نشده است ، نگران نباشید. خدمات کوشا فارس ، به طور تخصصی در زمینه تعمیر درب یخچال شیراز فعالیت دارد و همه انواع ایرادات فنی دستگاه شما را به خوبی و در کوتاه ترین زمان ممکن، برطرف می کند.

 

مرکز تعمیر درب یخچال شیراز، مشکل بسته نشدن درب یخچال شما را حل می کند.

در صورتی که مدتی است با مشکل بسته نشدن درب یخچال مواجه شده اید، اولین و ساده ترین کار این است که واشر درب دستگاه را مورد بررسی قرار دهید و ببینید که آیا چیزی بین آن گیر کرده است یا کثیف نیست. در صورت مشاهده ذره های مواد غذایی در بین واشر یا کثیف بودن آن، فورا نسبت به تمیز نمودن واشر درب یخچال، اقدام کنید.

این در حالی است که تراز نبودن درب یخچال نیز می تواند علت دیگری برای بسته نشدن درب دستگاه باشد. در این صورت می توانید از پایه های تعبیه شده در قسمت پایین یخچال برای تراز کردن دستگاه، استفاده کنید.

عامل سوم که مانع از بسته شدن درب یخچال می شود، شاید مربوط به جای گذاری مواد غذایی در کشو های درب باشد. اگر حجم مواد زیاد باشد ، بسته شدن درب یخچال به سختی انجام خواهد گرفت.

در صورتی که تمامی موارد فوق را مورد بررسی قرار داده و مشکل همچنان پا بر جا بود، فورا به مرکز تعمیر درب یخچال شیراز مراجعه کنید و از تکنسین های حرفه ای این مجموعه بخواهید تا ایراد دستگاه شما را شناسایی و رفع کنند. در برخی موارد نیاز به تعمیر واشر درب یخچال خواهید داشت و نیاز است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مرکز تعمیر درب یخچال شیراز، مشکل بسته نشدن درب یخچال شما را حل می کند.

رفع مشکل افتادگی درب یخچال در مرکز تعمیر درب یخچال شیراز

از دیگر موارد گزارش شده در این راستا می توا به مسئله افتادگی درب و یا خرابی لولا، اشاره کرد. جا کردن مواد غذایی و خوراکی های متنوع در درون درب یخچال ها می تواند باعث سنگینی درب و حالت افتادگی آن شود. در این صورت به سادگی هر چه تمام، حجم مواد را کاهش داده و این مشکل را بر طرف کنید. حواستان به این نکته باشد که در صورت جدی شدن مشکل، دیگر باز و بسته کردن درب یخچال واقعا سخت و هزینه بردار خواهد شد. چه بسا درب یخچال دیگر قابل استفاده نباشد.

اگر به قسمت پایین درب یخچال- بخشی که لولای درب در داخل آن قرار گرفته است- نگاه کنید، متوجه وجود یک قاب پلاستیکی و یک واشر کوچک خواهید شد. در اغلب موارد به دلیل استفاده نادرست ویا بیش از حد؛ این لولا از جای خود بیرون آمده و می شکند. نتیجه این امر چیزی جز مسئله افتادگی درب یخچال نخواهد بود.

توصیه می کنیم از قرار دادن مواد غذایی سنگین و یا هر وسیله حجیم دیگر در قسمت درب یخچال خودداری کرده و مانع باز و بسته کردن درب یخچال نشوید. وقتی لولای درب، شکسته می شود تنها راه حل ممکن، تعویض آن خواهد بود.

اگر موفق به پیدا کردن لولای درب یخچال نشدید و یا به دلیل اینکه یخچال شما قدیمی بوده و قطعات آن به سختی پیدا می شود، موفق به رفع افتادگی درب یخچال نشدید از تکنسین های مجرب خدمات کوشا فارس به عنوان مرکز تعمیر درب یخچال شیراز بخواهید تا به به منزل شما آمده و تعمیرات حرفه ای خود را ارائه دهند.

 

تعویض لاستیک پاره شده اطراف درب یخچال

عامل چسبندگی و بسته شدن محکم درب یخچال، لاستیک تعبیه شده اطراف آن است. در اغلب اوقات به دلیل کشیدگی یا استفاده طولانی مدت، ممکن است لاستیک دور درب فرسوده شده و دیگر چندان کارایی قابل توجهی نداشته باشد (در این شرایط هوای بیرون به داخل یخچال نفوذ می کند).

برای اینکه کیفیت عملکرد لاستیک دور درب یخچال را تست کنید، کافیست یک کاغذ بین درب قرار داده و سپس درب یخچال را ببندید. اگر کاغذ در جای خود باقی بماند، حاکی از کارایی صحیح و بدون نقص لاستیک است. در غیر این صورت، به احتمال زیاد نیاز به تعویض لاستیک خواهید داشت. تعویض لاستیک از جمله اقدامات ساده ای است که در زمان کوتاهی در مرکز تعمیر درب یخچال شیراز انجام می گیرد.

رفع مشکل افتادگی درب

با درب پوسیده یخچال چه کنیم؟ احیای درب و زنگ زدگی یخچال در شیراز

در راستای بحث عیب یابی مشکلات درب یخچال ها، علاوه بر موارد فوق، یک مشکل رایج دیگر هم وجود دارد؛ پوسیدگی درب یخچال.

در شرایطی که درب یخچال در معرض رطوبت و یا تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرد و یا  قسمت ابریز دستگاه پس از مدت ها دچار زنگ زدگی شود، مسئله پوسیدگی یک امر اجتناب ناپذیر است. اگرچه مشکل فرسودگی درب یخچال معمولا جدی بوده و همه تعمیکراران راه حل را تعویض می دانند اما تیم خدمات کوشا با خدمات تخصصیب احیای درب وزنگ زدگی میتواند نمای تازه ای به یخچال شما ببخششد و آن را مانند روز اول به شما تحویل دهد. در زیر تصویری از قبل و بعد یک یخچال زنگ زده را مشاهده می نمایید.

با درب پوسیده یخچال چه کنیم؟ احیای درب و زنگ زدگی یخچال در شیراز

هزینه تعمیر درب یخچال شیراز

عوامل متعددی در برآورد کردن هزینه تعمیرات درب یخچال نقش دارند، از جمله: استفاده از قطعات اورجینال یا فیک. بدیهی است که استفاده از قطعات فابریک نسبت به نمونه های بی کیفیت تر، هزینه تعمیرات را افزایش می دهد اما به جهت ارائه کارایی بیشتر، ارزشش را دارد.

عامل تاثیر گذار دیگر بر هزینه های تعمیر درب یخچال مربوط به دستمزد تعمیرکار یخچال است. در مجموع، هزینه های تعمیر بر اساس مدل یخچال و فناوریی های به کار برده شده در طراحی و ساخت آنها، متفاوت خواهد بود. خدمات کوشا فارس، بهترین کیفیت تعمیر برگرفته از دانش تخصص و سابقه عملی چندین ساله را با قیمت بسیار مناسب ارائه می کند.

تعویض لاستیک پاره شده اطراف درب یخچال

تعمیر درب یخچال شیراز در محل

اگر برای شما مقدور نیست که دستگاه برقی خود را به محل تعمیرگاه ببرید، اصلا نگران نباشید. تکنسین های مجرب خدمات کوشا در شیراز ، تعمیر سیار درب یخچال در محل را نیز ارائه می دهند. به این ترتیب می توانید با صرف هزینه و انرژی کمتر، در اسرع وقت، ایراد درب یخچال خود را شناسایی و رفع کنید.

کاهش احتمال آسیب وارد شدن به بدنه یخچال، جلوگیری از فاسد شدن مواد درون یخچال و همچنین اطمینان از عملکرد مناسب تکنسین ها- به دلیل اینکه کار خود را در جلوی دید شما انجام می دهند- مهمترین مزایایی هستند که با مراجعه به خدمات کوشا صنعت شیراز به دست خواهید آورد.

همشهریان محترم و سایر هم استانی های عزیز می توانند همین الان با شماره های درج شده در وب سایت خدمات کوشا تماس حاصل نموده و خدمات تخصصی مرکز تعمیر درب یخچال شیراز را در زمینه نصب، سرویس و تعمیر یخچال دریافت کنند. در خدمت شما هستیم.

نوشته قبلی
تعمیر یخچال سامسونگ شیراز در کوتاه ترین زمان ممکن
نوشته بعدی
تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست