1. خانه
  2. مجله لوازم خانگی
  3. تعمیر یخچال
  4. مرکز تعمیر یخچال امرسان در شیراز در محل و منزل

مرکز تعمیر یخچال امرسان در شیراز در محل و منزل

مرکز تعمیر یخچال امرسان در شیراز در محل و منزل

یخچال امرسان با توجه به قدمت طولانی مدت خود، برای بیشتر خانواده های ایرانی شناخته شده است. در واقع امرسان یکی از تولید کننده های داخلی در عرصه طراحی و ساخت یخچال و فریزر های با کیفیت است که طرفداران زیادی در سر تا سر کشور دارد. قیمت مناسب محصولات این برند در کنار کیفیت قابل توجهی که دارند، باعث محبوبیت این محصول شده است. با این حال، یخچال های تولید شده توسط برند امرسان ممکن است به مرور زمان دچار خرابی شوند و نیاز به تعمیر یخچال امرسان در شیراز ضرورت پیدا کند.

یخچال امرسان علی رغم قیمت مناسبی که دارد با برند های خارجی برابری می کند و یک انتخاب عالی برای تازه عروسان و زوج‌ های جوان به شمار می رود. با وجود برخورداری از کیفیت قابل توجه، برخی صاحبان دستگاه گزارش می کنند که دستگیره‌ ها، کشو ها و بدنه یخچال نسبت به برند های خارجی کمی ضعیف تر عمل می کنند و گاها دچار خرابی می شوند. در مقایسه با  یخچال‌ های سامسونگ و ال جی، میزان مصرف انرژی در یخچال امرسان بیشتر است و به همین دلیل احتمال خرابی برخی از قطعات وجود دارد.

با این  حال، قیمت مناسب یخچال، ایرانی بودن و طراحی منحصر به فرد‌ یخچال ‌های امرسان، این محصول را به یک گزینه پر فروش در بازار لوازم خانگی داخلی تبدیل کرده است. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش خدمات کوشا، مفتخر است که کلیه خدمات مرتبط با نصب، تعمیر و سرویس یخچال و فریزر های امرسان را به شما مشتریان محترم ارائه بدهد.

در صورتی که یخچال و ساید امرسان شما دچار ایراد شود و نشانه های خرابی دستگاه پدیدار شوند، به شما توصیه می کنیم که فورا از طریق شماره های 09179179092 – 09179173392 با ما در تماس باشید.

تعمیرات در منزل یا محل

پس از اینکه درخواست خود را مبنی بر تعمیر یخچال امرسان در شیراز از طریق تماس تلفنی یا تکمیل فرم آنلاین با کارشناسان خدمات کوشا در میان گذاشتید، نکنسین های این مجموعه فورا به محل اعزام می شوند و از نزدیک دستگاه شما را عیب یابی می نمایند.

تعمیرکاران مجرب ما با استفاده از دانش روز و بهره گیری از تجهیزات مدرن و با تجربه چندین ساله در زمینه تعمیر یخچال و ساید امرسان به خوبی می توانند عیوب دستگاه شما را پیدا کرده و آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف نمایند. استفاده از خدمات تعمیر یخچال امرسان در محل مزیت های زیر را برای شما به همراه دارد:

  • باعث صرفه جویی در هزینه های تعمیر می شود.
  • احتمال آسیب دیگی دستگاه در حین انتقال به بیرون از منزل از بین می رود.
  • به طور مستقیم بر جریان چگونگی تعمیر یخچال امرسان نظارت خواهید داشت.

خدمات تعمیر قطعات یخچال امرسان توسط خدمات کوشا فارس

چه صاحب یک یخچال قدیمی امرسان باشید و چه امرسان دوقلو در منزل داشته باشید، ممکن است با ایرادات فنی دستگاه مواجه شوید و نیاز به تعمیر یخچال امرسان در شیراز خواهید داشت. خدمات کوشا به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات تعمیر و سرویس یخچال های امرسان، خدمات زیر را به شما مشتریان محترم ارائه می کند.

  • تعمیرات موتور یخچال امرسان
  • تعمیر یا تعویض فن اواپریتور یخچال امرسان
  • تعویض موتور یخچال امرسان
  • تعمیر یا تعویض فن اواپریتور یخچال امرسان
  • تعویض لامپ یخچال امرسان
  • رفع مشکل کاهش یا افزایش غیر عادی سرمای یخچال امرسان
  • نصب صحیح یخچال امرسان
  • رفع نواقص و ایرادات سیم برق یخچال امرسان
  • تعویض لاستیک دور درب یخچال امرسان
  • تعمیر مشکل عدم دیفراست در یخچال امرسان
  • تعمیر یخ ساز یخچال امرسان
  • رفع انسداد لوله تخلیه یخچال امرسان
  • تعمیر تخصصی کمپرسور یخچال امرسان
  • ترمیم مشکلات و اختلالات سوئیچ یخچال امرسان
  • تعمیرات تخصصی فن کندانسور یخچال امرسان
  • تعمیر آب سرد کن یخچال امرسان
  • رفع بوی نا مطبوع یخچال امرسان
  • برطرف کردن صداهای غیر عادی یخچال امرسان
  • تعمیرات تخصصی تایمر در تعمیر یخچال امرسان
  • رفع مشکلات ولتاژ خروجی یخچال امرسان

خدمات تعمیر قطعات یخچال امرسان توسط خدمات کوشا فارس

تعمیر برد یخچال امرسان

برد الکترونیک یخچال امرسان به عنوان کنترل کننده کل سیستم برودت یخچال عمل می کند. از این رو چنانچه دچار ایراد فنی شود، عملکرد یخچال را مختل می کند.

تعمیرات برد یخچال امرسان یک کار کاملا تخصصی است و باید توسط تکنسین های متخصص و کار بلد انجام شود. با توجه به اینکه حتی کوچک ‌ترین اختلال در عملکرد قطعات برد یخچال امرسان منجر به خرابی دستگاه می شود، بهتر است تعمیر و یا تعویض برد را به کارشناسان خدمات کوشا بسپارید.

تعمیر موتور یخچال امرسان

سوختن یا نیم ‌سوز شدن الکتروموتور یخچال امرسان یکی از متداول ترین علت مراجعه به نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در شیراز است. تشخیص سوختن موتور به این سادگی های نیست و با استفاده از تجهیزات خاص توسط تعمیرکاران حرفه ای انجام می گیرد.

ممکن است مشکل از قطعه دیگر باشد و به اشتباه موتور را به عنوان علت ایراد دستگاه در نظر بگیرید. موتور یخچال یکی از قطعات گران و حساس در یخچال امرسان است. بنابراین کار تشخیص، عیب یابی و رفع اشکال را باید به افراد متخصص در نمایندگی های مجاز بسپارید.

تعمیر ترموستات یخچال امرسان

تعمیر ترموستات یخچال امرسان

تنظیم عملکرد سیستم برودت متناسب با سطح دمای تنظیم شده، در یخچال امرسان بر عهده ترموستات است.  این قطعه الکترونیکی در یخچال، سیگنال روشن یا خاموش شدن را به کمپرسور می فرستد. خرابی ترموستات،  معمولا با نشانه های مشخصی همچون گرم شدن یخچال و یا بیش از حد سرد شدن آن نشان داده می شود.

همچنین این احتمال نیز وجود دارد که یخچال به طور یکسره کار‌ کند. اگر ترموستات یخچال امرسان به حدی آسیب دیده باشد که احتمال تعمیر آن کاهش پیدا کند، بهتر است آن را تعویض نمایید.

تعمیر المنت یخچال امرسان

سیستم برفک‌ زدایی در یخچال فریزر های بدون برفک امرسان شامل قطعه ای به نام المنت می شود که وظیفه زدودن برفک یخچال را بر عهده دارد. اگر در عملکرد المنت، اختلالی رخ دهد، یخچال دچار برفک شدید می شود. عیب یابی و تعمیرات المنت یخچال امرسان باید توسط یک فرد آشنا به تعمیر یخچال امرسان در شیراز انجام بگیرد تا منشا مشکل به طور دقیق شناسایی و رفع شود.

تعمیر فن یخچال امرسان

به گردش درآوردن هوای داخل یخچال بر عهده قطعه الکترونیکی به نام فن است که در مجاورت کویل ‌ها قرار دارد. عملکرد فن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد زیرا موجب می شود تا هوای خنک به طور یکنواخت در فضای داخل یخچال جریان پیدا کند. جالب است بدانید که یخچال ‌ها  معمولا دارا ی چند فن هستند.

  • فن کنداسور؛ وظیفه خنک کردن کویل ‌های کنداسور را بر عهده دارد.
  • فن کمپرسور؛ کمپرسور را در حین کار کردن، خنک می‌ کند.
  • فن اواپراتور؛ عملکرد به جریان انداختن هوا در داخل فریزر امرسان بر عهده این قطعه می باشد.

شنیدن صدا های غیرعادی از یخچال یکی از علامت های بارز خرابی فن داخل دستگاه است. خراب شدن هر یک از فن‌ های یخچال به منزله اختلال در کارایی دستگاه و بروز نقص در عملکرد نهایی آن می شود.

تعمیر آبسردکن یخچال امرسان

در صورتی که متوجه اختلال در عملکرد آبسردکن دستگاه شدید، احتمالا نقص فنی در قطعات آبسردکن ایجاد شده است. این احتمال وجود دارد که شیر آب سرد کن که وظیفه قطع و وصل آب را برعهده دارد خراب شده باشد یا اینکه پدال آبسردکن شکسته است و نیاز به تعویض داشته باشد.

تعمیر یخچال قدیمی امرسان

تعمیر یخچال قدیمی امرسان به راحتی مدل های جدید نیست. به این دلیل که قطعات به کار برده شده در ساخت این نوع یخچال ها امروزه کمتر در بازار به چشم می خورد. به عبارت دیگر، عدم دسترسی آسان به قطعات اصلی باعث سختی فرایند تعمیرات یخچال های قدیمی امرسان می شود. اما نگران نباشید، تیم تخصصی خدمات کوشا در کمترین زمان ممکن، عیب یابی و تعمیرات یخچال های قدیمی امرسان را با استفاده از تجهیزات و قطعات اصلی با مقرون به صرفه ترین قیمت برای شما انجام می دهند.

برای تعمیر یخچال در شیراز ، همین الان با ما تماس بگیرید تا تعمیرکاران مجرب و کارآزموده ما فوری به محل اعزام شوند.

تعمیر یخچال امرسان در شیراز

هزینه و قیمت تعمیر یخچال امرسان

بسته به میزان خرابی دستگاه و مدل یخچال، هزینه تعمیرات یخچال امرسان متغیر می باشد. یخچال‌ های جدید امرسان از فناوری پیشرفته تری پشتیبانی می کنند و به همین دلیل تعمیرات آنها با قیمت های بالاتری نسبت یخچال‌های قدیمی این برند انجام می گیرد.

البته در برخی موارد نیز ممکن است، کمبود قطعات یدکی، هزینه عیب یابی یخچال قدیمی امرسان را به طور قابل توجهی افزایش بدهد. توجه داشته باشید که برخی از قطعات اصلی دستگاه مانند موتور، می‌تواند تا حدود 50 درصد از هزینه خرید یخچال را به خود اختصاص بدهد.

تعمیرکاران متخصص تعمیر یخچال امرسان در شیراز تمام سعی خود را به کار می برند تا پروسه عیب یابی و رفع ایراد دستگاه را بدون تعویض قطعات انجام دهند. به این ترتیب می توانید در هزنیه های خود صرفه جویی کنید.

چرا تعمیر یخچال را به تیم ما بسپارید؟

اگر چه افراد معمولا به هنگام مشاهده خرابی و از کار افتادن یخچال، فورا آن را به نمایندگی تعمیر یخچال امرسان منتقل می کنند تا از خدمات گارانتی محصول استفاده نمایند اما باید توجه داشته باشید که پروسه عیب یابی دستگاه در نمایندگی ها ممکن است، بسیار زمان بر باشد. برای صرفه جویی در زمان و سرمایه، توصیه می شود از خدمات و دانش تکنسین‌ های ماهر در مجموعه تخصصی خدمات کوشا کمک بگیرید.

تمامی سرویسکاران این مجموعه به صورت دوره ای، آموزش های تخصصی در رابطه با تعمیرات یخچال امرسان دریافت می کنند و در زمینه کاری خود بسیار متخصص هستند. لازم به ذکر است که کلیه خدمات ارائه شده در خدمات کوشا دارای گارانتی معتبر می باشد.

همین الان از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت اختصاصی ما ( شماره تلفن های 09179179092 – 09179173392 ) با کارشناسان ما در تیم تخصصی تعمیر یخچال امرسان در شیراز در ارتباط باشید.

نوشته قبلی
تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG در شیراز – تعمیرات لباسشویی aeg
نوشته بعدی
مرکز تعمیر یخچال فریزر ویرپول در شیراز | تعمیرکار ساید Whirlpool

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست