1. خانه
  2. مجله لوازم خانگی
  3. تعمیر ماشین ظرفشویی
  4. تعمیرات لوازم خانگی در شیراز – نمایندگی تعمیر لوازم منزل

تعمیرات لوازم خانگی در شیراز – نمایندگی تعمیر لوازم منزل

تعمیرات لوازم خانگی در شیراز – نمایندگی تعمیر لوازم منزل

آیا به دنبال یافتن مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی هستید و می خواهید خدمات در محل را بدون جابجایی وسایل برقی سنگین دریافت کنید؟ تعمیرات لوازم خانگی در شیراز توسط تکنسین های حرفه ای و کارآزموده خدمات کوشا، راه­ حلیست که به شما کمک می کند بهترین خدمات را در اسرع وقت و با کیفیت بالا دریافت نمایید.

خدمات ما برای تمامی برند های مطرح از سامسونگ گرفته تا ال جی و… با قیمت بسیار مناسب انجام می­ گیرد.  لوازم برقی خانگی شما از هر برندی که باشد، ما در مجموعه خدمات کوشا در شیراز، آماده ارائه تعمیرات تخصصی و یا خدمات نصب و سرویس آنها هستیم.

 

خدمات ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در شیراز

  • تعمیر ماشین لباسشویی ( تمامی برند ها)
  • تعمیر ماشین ظرفشویی ( تمامی برند ها)
  • تعمیرات تخصصی مایکرویو ( تمامی برند ها)
  • تعمیرات تخصصی یخچال و فریزر ( تمامی برند ها)
  • و…

 

چگونه سفارش خود را برای تعمیرات لوازم خانگی در شیراز ثبت کنیم؟

راه های گوناگونی برای ثبت سفارش شما مشتریان محترم وجود دارد. در وهله اول می توانید با شماره تلفن های درج شده در وب سایت ما، تماس حاصل نمایید و خدمات مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

راهکار دیگر برای برقراری تماس با ما این است که با ورود به بخش ثبت سفارش در سایت خدمات کوشا، درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان پشتیبانی در مجموعه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در شیراز ، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

پس از اینکه نوع دستگاه، برند و مشکل لوازم خانگی شما مورد بررسی اولیه قرار گرفت، تکنسین های ما به محل اعزام می شوند. به این ترتیب بدون اینکه نیاز به جابجایی وسایل سنگین داشته باشید، می توانید فورا خرابی دستگاه خود را برطرف نمایید.

چگونه سفارش خود را برای تعمیرات لوازم خانگی در شیراز ثبت کنیم؟

” برخی اوقات، خرابی دستگاه برقی خانگی به حدی زیاد است که نیاز به تعمیرات بسیار دقیق و حرفه ای دارد، در این صورت ناگزیر هستید که وسیله برقی خود را به تعمیرگاه منتقل کنید”.

کارشناسان ما در مجموعه تعمیرات تخصصی خدمات کوشا در شیراز از زمان ثبت سفارش تا رفع مشکلات اساسی دستگاه همراه شما خواهند بود. این در حالی است که ما خدمات خود را تضمین می­کنیم و در صورت بروز نقص در عملکرد دستگاه، به شما خدمات پس از فروش رایگان ارائه می دهیم.

 

تعمیرات لوازم برقی قدیمی در خدمات کوشا شیراز

اگر فکر می کنید که لوازم برقی قدیمی دیگر قابلیت اصلاح و تعمیر ندارند و شما مجبور هستید برای خرید مجدد اقدام کنید، تا حد زیادی در اشتباه هستید. به ندرت پیش می آید که یک وسیله برقی در مرکز تعمیرات لوازم خانگی در شیراز قابل تعمیر نباشد. بنابراین اصلا نگران خرابی دستگاه برقی قدیمی خود نباشید.

” با توجه به قدیمی بودن دستگاه برقی شما، اکیدا توصیه می کنیم از اقدام خودسرانه اجتناب نمایید زیرا ممکن است مشکل را تشدید نموده و بر وخامت اوضاع بیفزایید”.

توجه داشته باشید که بیشتر قطعات لوازم خانگی برقی قدیمی به سختی در بازار یافت می شوند، بنابراین بهتر است آنها را به صورت دست نخورده به مرکز خدمات کوشا تحویل بدهید تا تعمیرات تخصصی برای احیای آن انجام گیرد.

 

هزینه تعمیرات لوازم خانگی در شیراز

اگرچه هزینه تعمیرات  لوازم خانگی در وهله اول به نوع دستگاه و میزان خرابی آن بستگی دارد اما از آن مهمتر این است که شما خدمات تخصصی تعمیرات لوازم خانگی را از کدام نمایندگی دریافت می کنید. برخی اوقات میزان خرابی دستگاه به حدی جزئی است که با یک بررسی راحت می توان، دستگاه را عیب یابی کرد و مشکلات را برطرف نمود.

این در حالی است که نواقص فنی دستگاه می تواند بسیار عمیق باشد و نیاز به تعویض قطعات داشته باشد. همه اینها به نوبه خود در برآورد هزینه تعمیرات لوازم خانگی در شیراز تاثیر می گذراند. با این حال، ما در مجموعه تخصصی خدمات کوشا، بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها را برای ارائه خدمات خود در نظر گرفته ایم. ما به مشتریان خود احترام می گذاریم و می دانیم که در این شرایط اقتصادی، باید هوای همدیگر را داشته باشیم.

هزینه تعمیرات لوازم خانگی در شیراز

آنچه که باید در رابطه با تعویض قطعات لوازم خانگی بدانید!

یک سوال مهم همیشه ذهن مشتری را درگیر می کند.  اینکه در صورت نیاز به تعویض قطعات دستگاه برقی، آیا تهیه این قطعات به عهده او خواهد بود یا نمایندگی این کار را انجام می دهد. خیالتان راحت! سرویس کاری که به محل مورد نظر اعزام می شود دارای تجهیزات کامل است. تکنسین های ما تمامی لوازم مورد نیاز را به همراه دارند. به همین دلیل در کوتاه ترین زمان ممکن، قطعات را با نمونه های اورجینال و وکیوم دار تعویض خواهند کرد.

 

آنچه که خدمات کوشا را از سایر مراکز تعمیر لوازم خانگی شیراز متمایز می کند

  • خدمات کوشا دارای نیروی انسانی آموزش دیده و متخصص است که در عرصه تعمیرات لوازم خانگی از برند های مختلف، کارآزموده و مجرب هستند. آنها با تمامی نواقص و مشکلات فنی لوازم برقی از برند های مختلف آشنا هستند و می توانند تعمیرات تخصصی را در اختیار شما بگذارند.
  • تکنسین های خدمات کوشا علاوه بر تعمیرات تخصصی در مرکز، آماده ارائه تعمیرات در محل نیز هستند. بنابراین لزومی به جابجایی واسیل برقی سنگین نخواهید داشت. آنها در کمتر از 3 الی 4 ساعت- بسته به میزان خرابی دستگاه- می توانند روند عیب یابی و رفع مشکل را انجام دهند.
  • هزینه های در نظر گرفته شده دقیقا متناسب با میزان خدمات ارائه شده است. این به این معناست که ما هیچ هزینه اضافی را دریافت نمی کنیم. در نتیجه مشتریان محترم، نگرانی در مورد هزینه های سرسام آور تعمیرات لوازم خانگی در شیراز نخواهند داشت.
  • ما به رضایت مشتری به عنوان هدف اصلی نگاه می کنیم. به همین جهت فرایند تعمیر و عیب یابی لوازم خانگی را تا جایی که رضایت خاطر مشتری کاملا جلب شود، انجام می دهیم.
  • چنانچه دستگاه برقی خانگی شما نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، ما تمامی قطعات اورجینال را در اختیار داریم. در نتیجه مجبور نیست وقت و انرژی خود را صرف پیدا کردن قطعات اصلی کنید.
  • چنانچه دستگاه شما دارای نواقص جزئی باشند، مشاورین ما در مجموعه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در شیراز، نمایندگی خدمات کوشا، راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار می دهند. بنابراین به سادگی می توانید دستگاه خود را عیب یابی کنید و بدون پرداخت هزینه، خرابی لوازم برقی خود را اصلاح کنید. این، به شما کمک می کند تا بهتر بتوانید در مورد اینکه به تعمیرات تخصصی نیاز دارید یا خیر، تصمیم گیری کنید. همچنین بهتر می توانید در مورد اینکه تعمیر دستگاه ارزش سرمایه گذاری دارد یا بهتر است برای خرید مجدد اقدام کنید، تصمیم گیری نمایید.

آنچه که خدمات کوشا را از سایر مراکز تعمیر لوازم خانگی شیراز متمایز می کند.

نکات مهم در تعمیرات لوازم خانگی در شیراز

به هیچ وجه نباید بدنه دستگاه را با آب بشوئید. چه بسا در داخل دستگاه نفوذ کرده و باعث اتصالات داخلی شود. در شرایط خطرناک تر، احتمال برق گرفتگی و آتش سوزی نیز وجود دارد.

موتور لوازم خانگی برقی الزاما باید کاملا خشک و بدون تماس با آب باشد. این موضع به خصوص در مورد ماشین لباس شویی و ماشین ظرف شویی بیشتر صدق می کند.

باید روند کار با این دستگاه های برقی را به خوبی بلد باشید تا از ایجاد هر گونه اتصال داخلی، جلوگیری به عمل آید. چنانچه اتصالات لوله کشی آب و برق به صورت استاندارد نباشد، چه بسا با مشکل نشتی آب مواجه شوید و خطر برق گرفتگی در کمین باشد.

چنانچه پس از تعمیر ماشین لباسشویی و یا سایر لوازم خانگی برقی توسط تکنسین های مجرب، متوجه عدم کارایی درست آن شدید. فورا اتصالات برق را بررسی کنید. برخی اوقات ممکن است جریان برق خانگی دچار اتصالات داخلی باشد و وظیفه برق رسانی به دستگاه های برقی را به خوبی انجام ندهد.

 

مشکلات فنی ماشین ظرفشویی

ماشین ظرف شویی بنا به دلایل مختلفی ممکن است دچار مشکلات فنی متعدد شود.

 

خشک کردن ظرف ها به خوبی انجام نمی گیرد

علت این مشکل را می توان به ایجاد نقص در کارایی المنت یا ترموستات دستگاه مربوط دانست. برای رفع این مشکل، بهتر است ابتدا دستگاه را از برق جدا کرده و سپس برای عیب یابی آن اقدام کنید. در این راستا، لازم است که وضعیت سیم ها و مدارهای الکتریکی وسیله برقی به طور کاملا دقیق، کنترل شود. چنانچه تجربه ای در این موضوع ندارید، از اقدام خودسرانه دوری کرده و از مرکز تعمیرات لوازم خانگی در شیراز بخواهید به این مسئله رسیدگی کند.

مشکلات فنی ماشین ظرفشویی

علت دیگر عدم خشک کردن ظرف ها می تواند به مشکل فنی ترموستات مربوط باشد. ترموستات ماشین ظرف شویی، شبیه یک دماسنج عمل می کند. در صورتی که مشکل از این قطعه باشد، دستگاه قبل از خشک کردن ظرف ها، از کار می افتد و خاموش می شود. در این شرایط، اتصالات ترموستات حتما باید توسط یک تکنسین مجرب و با استفاده از ابزار  مولتی متر  بررسی شود.

 

تمیز نشستن ظروف

مشکل رایج دیگر که در مورد ماشین ظرفشویی گزارش می شود، عدم تمیز شستن ظرفهاست. این، می تواند ناشی از کثیفی کثیفی فیلتر دستگاه باشد. در این صورت، ساده ترین کار این است که برای تمیز کردن فیلتر دستگاه، اقدام کنید.

در صورتی که میخواهید با مشکلات ماشین ظرفشویی بیشتر آشنا شوید مقاله زیر را به شما پیشنهاد می کنیم.

تعمیر ظرفشویی در شیراز

 

مشکلات فنی ماشین لباسشویی و راهکاهای برطرف کردن آن ها

ماشین لباسشویی از هر برندی که باشد، ممکن است مدت زمانی پس از استفاده دچار مشکلات فنی شود. در ادامه به مهمترین ها اشاره می گردد و راهکار های لازم برای برطرف کردن آنها ارائه می شود.

 

رفع مشکل بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

قبل از اینکه برای عیب یابی ماشین لباسشویی خود و رفع مشکل بسته نشدن درب دستگاه با تعمیرات لوازم خانگی در شیراز تماس بگیرید. بهتر است اقدامات زیر را انجام دهید:

ابتدا به سراغ لولای در ماشین لباسشویی بروید و اتصالات پلاستیکی مربوط به آن را به طور کاملا دقیق بررسی کنید. در صورتی که خرابی در این ناحیه دیده شود، الزاما باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. این کار بهتر است توسط یک فرد متخصص انجام گیرد.

پس از بررسی لولای در ماشین لباسشویی و اطمینان از سلامت آن، بهتر است با کارشناسان بگیرید. آنها راه­ حل های دیگری را برای عیب یابی دستگاه پیشنهاد می دهند که مطمئنا بسیار کاربردی خواهد بود.

رفع مشکل بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

عدم آبگیری ماشین لباسشویی

چنانچه با مشکل عدم آبگیری ماشین لباسشویی مواجه شدید و یا شاهد نشتی آب بودید، علت را در در سیستم ورودی و خروجی جریان آب، جستجو کنید. برای رفع این مشکلات حتما باید مسیرهای ورود و خروج آب به طور کاملا دقیق و موشکافانه بررسی شوند.

همچنین شیلنگ ها را نیز باید بررسی نمود تا از سالم بودن آنها، اطمینان خاطر حاصل شود. علاوه بر همه اینها، پمپ دستگاه نیز باید مورد بررسی قرار گیرد. البته این مورد بهتر است توسط تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی در شیراز انجام گیرد.

در صورتی که میخواهید با مشکلات ماشین لباسشویی بیشتر آشنا شوید مقاله زیر را به شما پیشنهاد می کنیم.

تعمیر ماشین لباسشویی در شیراز

 

مشکلات رایج یخچال ها

انواع یخچال ها حتی آنهایی که توسط شرکت های معتبر داخلی و خارجی ساخته می شوند، ممکن است خرابی هایی همچون اختلال سیستم برودتی، خرابی لاستیک درب یخچال، گرم شدن بیش از حد فضای داخلی و یا سرو صدای زیاد را ایجاد کنند.

تعمیرات لوازم خانگی در شیراز

برای عیب یابی یخچال،  اولین اقدام این است که تنظیمات مربوط به دما که به سیستم درجه بندی داخلی یخچال مربوط می شود را بررسی کنید. اگر فضای داخلی به حد کافی سرد نیست، این احتمال وجود دارد که جریان گاز داخل لوله های یخچال دچار اختلال شده­اند. علاوه بر این، از سلامت لاستیک اطراف درب یخچال اطمینان حاصل نمایید.

در صورتی که میخواهید با مشکلات انواع یخچال بیشتر آشنا شوید مقاله زیر را به شما پیشنهاد می کنیم.

تعمیر یخچال در شیراز

 

 

مشکلات رایج ماکروویو ها در مرکز تعمیرات لوازم خانگی در شیراز

عدم چرخش ظرف ها در داخل ماکروویو

در اغلب اوقات نیاز است که موتور صفحه گردون کف مایکروفر تعویض گردد. تکنسین های مجرب ما در خدمات کوشا، از قطعات اصلی و اورجینال برای تعویض موتور صفحه گردون کف مایکروفر استفاده می کنند.

 

کار نکردن گریل ماکروویو

یکی دیگر از مشکلات شایع است که از سمت کاربران این دستگاه، گزارش می شود. نقص فنی المنت ، ترموستات و یا برد ممکن است علت این موضوع باشد. توصیه می کنیم حتما از یک فرد متخصص بخواهید به این مسئله رسیدگی کند.

تعمیرات لوازم خانگی در شیراز

جرقه زدن ماکروویو

چنانچه با مسئله جرفه زدن ماکروویو مواجه هستید، احتمالا علت این مشکل را باید در نقص لامپ مگنتران  پیدا کنید. علاوه بر این علت، وجود یک فلز در داخل دستگاه نیز می تواند باعث جرقه زدن شود.

 

سخن پایانی

تمامی مشکلات فنی لوازم برقی فوق در مقایسه با دیگر لوازم خانگی برقی ساختار پیچیده تری دارند و الزاما باید توسط یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی در شیراز برطرف شود. هر گونه اقدام خودسرانه می تواند به دستگاه شما آسیب جدی وارد کند و فرصت تعمیر را از بین ببرد.

هر گونه کوتاهی در رسیدگی به نواقص فنی لوازم برقی خانگی می تواند مشمول ایجاد هزینه های سنگین خرید مجدد شود. بنابراین توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی با مشاورین خدمات کوشا در شیراز ، تماس حاصل نمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. در کنار شما هستیم.

نوشته قبلی
تعمیر ماشین لباسشویی بوش در شیراز – مرکز تعمیرات لباس شویی
نوشته بعدی
تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شیراز – تعمیرات لباسشویی LG در منزل

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست