1. خانه
  2. مجله لوازم خانگی
  3. تعمیر ماشین لباسشویی
  4. تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شیراز – تعمیرات لباسشویی LG در منزل

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شیراز – تعمیرات لباسشویی LG در منزل

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شیراز

ماشین‌های لباسشویی در سهولت بخشیدن به سبک زندگی امروز، بسیار تاثیرگذار هستند. این وسایل برقی، به قدری کار شست وشو را برای ما ساده و راحت کرده اند که می توانیم حجم انبوهی از لباس ها را در عرض چند دقیقه بشوییم. ماشین لباسشویی به عنوان یکی از دستگاه‌های ضروری در هر خانه ای حتی اگر از بهترین برند های حال حاضر هم باشد، ممکن است دچار خرابی شود. در این مقاله می خواهیم به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شیراز و نحوه عیب یابی این دستگاه بپردازیم. تعمیر سریع‌ و به موقع ماشین لباسشویی ال جی، شما را از مشکلات فنی جدی تر دستگاه نجات می دهد و مانع از ایجاد اختلال در سبک روتین زندگی شما می شود.

همه ما به خوبی می دانیم که ورود ماشین لباسشویی به خانه‌ ها چقدر، به کاهش زحمت افراد به ویژه خانم های شاغل کمک کرده است. استفاده از ماشین لباسشویی ال جی، سختی شستن لباس ها را از دوشمان برداشته و به طور قابل توجهی در زمان و انرژی ما صرفه جویی می کند.

با وجود چنین مزیتی که از ماشین های لباسشویی سراغ داریم، مصرف کنندگان باید یک سری نکات مهم را در استفاده درست و بهینه از این ماشین جادویی بدانند تا ضمن افزایش عمر مفید دستگاه،  هزینه های نگهداری و تعمیرات لباسشویی ال جی را به طور چشمگیری کاهش بدهند. به این ترتیب دیگر مجبور نیستید هزینه زیادی برای خرید ماشین لباسشویی جدید بپردازید.

عملکرد، طراحی و ظرفیت ماشین های لباسشویی ال جی برای مصرف کنندگان شناخته شده است و آنها را به گزینه های برتر موجود در بازار، تبدیل می کند. با همه این تفاسیر، ممکن است به مرور زمان، اختلالاتی در عملکرد این دستگاه ها رخ دهد و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شیراز را ضرورت بخشد.

اما نگران نباشید، بسیاری از ایرادات این دستگاه به واسطه دریافت خدمات تخصصی از مرکز تعمیرات لباسشویی LG در منزل قابل رفع هستند. تکنسین های معروف و مجرب در اسرع وقت، دلیل هر گونه مشکل در ماشین لباسشویی شما را شناسایی و برطرف می کنند. در ادامه به طور کامل مشکلات رایج ماشین لباسشویی را لیست کرده و راه حل های کاربردی و ایمن برای حل آنها ارائه می دهیم.

 

تعمیر لباسشویی ال جی در منزل

از آنجایی که وزن ماشین لباسشویی، معمولا سنگین است و جابجایی آن نیاز به صرف انرژی زیادی دارد، بهتر است از خدمات تعمیرات لباسشویی LG در منزل استفاده کنید. به این ترتیب، لازم نیست دستگاه سنگین خود را جابجا نمایید. همچنین احتمال آسیب دیدن دستگاه در حین انتقال به مرکز تعمیرات نیز از بین می رود. برای دریافت خدمات تعمیر لباسشویی در منزل، همین الان با شماره تلفن های درج شده در صفحه اصلی ما، تماس بگیرید و از راهنمایی های تخصصی کارشناسان فعال در نمایندگی خدمات کوشا شیراز استفاده کنید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن به منزل شما می آیند و از نزدیک دستگاه شما را عیب یابی می کنند.

در صورت امکان تعمیر قطعات معیوب، این کار را برای شما انجام می دهند و اگر قطعات آسیب قابل تعمیر نباشند، آنها را با نمونه های اورجینال و با کیفیت جایگزین می کنند. به این ترتیب مشکلات عملکردی ماشین لباسشویی شما فورا برطرف می شوند و می توانید کارکرد دستگاه خود را مانند روز اول ببینید.

تعمیر لباسشویی ال جی در منزل

تعمیر لباسشویی ال جی LG در شیراز و استان فارس

در هر کجای شیراز و استان فارس که ساکن هستید و تمایل دارید که از خدمات تخصصی تعمیرات لباسشویی LG در منزل استفاده کنید، می ‌توانید با کارشناسان تعمیر لباسشویی ال جی خدمات کوشا تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

تعمیرکاران حرفه ای و مجرب فعال در مرکز ما فورا به آدرس ثبت شده، اعزام می شوند و  ظرف مدت چند ساعت بهترین خدمات مرتبط با تعمیر لباسشویی ال جی را به شما ارائه می دهند. اگر امکان جابجایی دستگاه برای شما نیز وجود دارد، به آدرس‌ موجود در وبسایت مراجعه نمایید.

 

انواع خدمات تخصصی تعمیرات لباسشویی LG در شیراز

خدمات ارائه شده توسط تکنسین های تعمیر لباسشویی ال جی به حوزه خاصی محدود نمی شود. این مجموعه می تواند کلیه تعمیرات مرتبط با ماشین لباسشویی ال جی را با بالاترین سطح کیفیت ارائه بدهد. تعمیر مشکل حرکت نکردن ماشین بعد از کشیدن دکمه تایمر، تعویض پمپ تخلیه، تعویض المنت هیتر لباسشویی، تعویض واشر درب ماشین لباسشویی، تعویض فیلتر برق و نویزگیر لباسشویی، تعمیر مشکل درست کار نکردن لباسشویی، تعمیر مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی با وجود روشن بودن چراغ،  تعمیر مشکل وارد شدن آب به ماشین با وجود خاموش بودن ماشین لباسشویی، تعمیر مشکل آبگیری های مکرر و… مهمترین مواردی هستند که توسط تعمیکاران متخصص نمایندگی ال جی در شیراز، انجام می شود.

 

سرویس لباسشویی ال جی در شیراز

بررسی و سرویس ماشین لباسشویی ال جی، یکی از خدماتی حرفه ای است که توسط تیم تعمیرات لباسشویی ال جی در شیراز انجام می گیرد. سرویس لباسشویی ال جی، به معنای انجام کلیه اقداماتی است که مشکلات دستگاه را شناسایی و برطرف می کند. بررسی اجزا، تمیز کردن بخش های مختلف و مواردی از این قبیل توسط مرکز سرویس لباسشویی ال جی در شیراز انجام می گیرد.

سرویس دستگاه، مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی ال جی را شناسایی کرده و فورا برطرف می کند. اگر مدت زمان زیادی است که لباسشویی ال جی خود را سرویس نکرده اید، همین الان با مرکز خدمات کوشا فارس تماس بگیرید.

سرویس لباسشویی ال جی در شیراز

تعمیر پمپ لباسشویی ال جی

تعمیر پمپ یکی از اقداماتی است که در راستای دریافت خدمات تعمیرات لباسشویی LG در منزل صورت می گیرد. علامت اصلی خرابی پمپ ماشین لباسشویی، عدم تخلیه صحیح دستگاه است. در اکثر اوقات، تعمیر برد ماشین لباسشویی ال جی و دیگر برندها به سادگی امکانپذیر نیست و نیاز به تعویض این قطعه ضرورت پیدا می کند.

تکنسین های حرفه ای ما در مرکز تعمیر خدمات کوشا، تمام تلاش خود را به کار می برند تا حد امکان، پمپ دستگاه را تعمیر کنند. حال اگر نیاز به تعویض این قطعه ضروری باشد، اطمینان خاطر داشته باشید که پمپ جدید حتما اورجینال است و بهترین سطح عملکرد را ارائه می کند.

 

تعمیر برد ماشین لباسشویی ال جی

برد به عنوان مغز دستگاه، قطعه مهمی در هر سیستم دیجیتال، محسوب می شود و در صورت خرابی، عملکرد سیستم را بهم می ریزد و کلیه برنامه های تنظیم شده ی دستگاه را مختل می کند. از کارافتادگی پنل جلویی ماشین لباسشویی و یا خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی در حین کار متداول ترین علاماتی هستند که احتمال خرابی برد ماشین لباسشویی را گزارش می کنند.

خدمات کوشا با داشتن نیروی متخصص و تکیه بر دانش روز و همچنین استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته در فرآیند تعویض قطعات معیوب لباسشویی های ال جی، مشکلات فنی دستگاه شما را با بهترین سطح کیفیت ارائه می کند.

 

تعمیر سوئیچ درب لباسشویی ال جی

میکروسوئیچ یا سوئیچ درب، در ساختار ماشین لباسشویی به عنوان یک قطعه مهم و اساسی شناخته می شود.  این قطعه دارای جنبه امنیتی بوده و باز و بسته بودن درب ماشین لباسشویی را کنترل می کند. روشن و واضح است که خرابی میکروسوئیچ ، مانع از بسته شدن درب ماشین لباسشویی می شود و روند استفاده از دستگاه را با مشکل مواجه می کند.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شیراز

در هنگام تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شیراز باید درب دستگاه باز شده، سپس لاستیک آن را جدا نموده و در ادامه، فنر بیرونی دور درب آزاد شود. اگر فرسودگی نوار لاستیکی، زیاد بوده و احتمال تعمیر موفقیت آمیز را کاهش بدهد، چاره ای جز تعویض این قطعه نخواهید داشت. تعمیرکاران مجرب و کارآزموده ما در خدمات کوشا، این قطعه را با نمونه ی سازگار با مدل لباسشویی مورد نظر، تعویض می کنند تا دستگاه، عملکرد اولیه خود را بازیابی کند.

 

ریست ماشین لباسشویی ال جی

ریست کردن یکی از قابلیت های ماشین های لباسشویی ال جی است که در از بین بردن برخی ایرادات احتمالی ناشی از بهم ریختن تنظیمات دستگاه، تاثیر زیادی دارد. عواملی همچون ولتاژ نامناسب و یا بار لباس بیش از حد و حتی قطع و وصل شدن برق می تواند باعث ایجاد اختلال در کارکرد دستگاه بشوند. به این ترتیب، ماشین لباسشویی شما قادر به ادامه دادن فرایند شست و شو نخواهد بود.

در این شرایط ریست کردن لباسشویی ال جی می تواند یک راه حل عالی و کاربردی باشد. البته توجه داشته باشید که این راه حل فقط زمانی کاربرد خواهد داشت که ایراد دستگاه ناشی از آسیب دیدگی ساختار قطعات آن نباشد. در غیر این صورت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شیراز را باید به افراد متخصص و حرفه ای بسپارید.

ال جی، بعضی از مدل های لباسشویی خود را به دکمه ریست مجهز کرده است. فشردن دکمه ی مورد نظر به شما اجازه می دهد تا تنظیمات دستگاه خود را ریست نمایید. در صورتی که پس از انجام فرایند ریست کردن ماشین لباسشویی، اختلالات دستگاه همچنان ادامه دارد، بهتر است به مرکز تعمیرات ال جی مراجه نموده و تقاضای تعمیرات لباسشویی LG در منزل را داشته باشید.

تعمیرات لباسشویی LG در منزل

رفع صدای ماشین لباسشویی ال جی

شنیدن صدای ماشین لباسشویی در حین کار، طبیعی است اما وقتی صداهای ناهنجار و بسیار بلند لباسشویی را می شنوید، دیگر عادی نیست و باید در اولین فرصت، برای رفع آن اقدام کنید. نصب نادرست دستگاه، خرابی مجموعه دیگر و اجزای آن، شکستن وزنه های تعادل، از کار افتادن فنرها، ، نفوذ آب به داخل بلبرینگ و… مهمترین عواملی هستند که باعث ایجاد صدای نابهنجار از ماشین لباسشویی شما می شوند.

برای رفع صدای آزار دهنده لباسشویی ال جی لازم است تا تمامی این قسمت ها را توسط افراد متخصص و کارآزموده بررسی و عیب یابی کنید. خدمات کوشا به طور کاملا حرفه ای و موشکافانه، تمامی ایرادات دستگاه را شناسایی کرده و فورا برطرف می کنند. تعمیر و بازیابی انواع لباسشویی های جدید و قدیم این برند معروف را به خدمات کوشا بسپارید و بالاترین سطح خدمات را دریافت کنید.

 

تعمیر شیر برقی لباسشویی ال جی

شیر برقی لباسشویی ال جی به عنوان اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده این دستگاه، وظیفه ی کنترل میزان آب ورودی به ماشین را بر عهده دارد. در حین روشن بودن دستگاه، به واسطه تنظیم شیر برقی ماشین لباسشویی، می توانید میزان آب برای انجام فرآیند شستشو را کنترل کنید.

نشتی آب از قسمت پشتی و زیرین لباسشویی ال جی، دلیل مشخصی برای خرابی این قطعه خواهد بود. معمولا نشتی آب زمانی رخ می دهد که شیر برقی لباسشویی ال جی به هنگام آبگیری لباس ها دچار ایراد فنی شده باشد. نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی با تکیه بر تخصص و مهارت ویژه ی تکنسین های خود، کلیه ایردات و اختلالات مرتبط با این شیر را شناسایی کرده و فورا برطرف می کنند.

 

تعمیر موتور لباسشویی ال جی

خرابی ماشین لباسشویی ال جی نیز یکی از دیگر از رایج ترین اشکالات گزارش شده از سمت دارندگان این محصول است. در ماشین‌های لباسشویی امروزی، خرابی موتور بسیار دیده می شود و این می تواند به از کار افتادن عملکرد دستگاه بیانجامد. به این ترتیب، ماشین لباسشویی شما به یک دستگاه بلااستفاده تبدیل خواهد شد. بروز اشکال و خرابی در موتور لباسشویی معمولاً با علامت های خاصی همچون شنیدن صدایی مثل وزوز مشخص می شود.

تعمیر موتور لباسشویی ال جی

این صدا به خصوص زمانی به گوش می رسد که موتور می خواهد شروع به کار ‌کند. تشخیص این موضوع که تعمیر موتور ماشین لباسشویی الی جی ممکن است یا نه، فقط توسط یک فرد آشنا به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شیراز انجام می گیرد. توجه داشته باشید که نشانه های دیگری نیز مبنی بر احتمال خرابی موتور دستگاه وجود دارد، مانند نچرخیدن ماشین، خشک نشدن لباس‌ها و شسته نشدن لباس‌ها و اشکال در هر چرخه ی شستشو.

کارشناسان نمایندگی تعمیر موتور لباسشویی ال جی با مهارت و تجربه بالای خود، تمامی عیوب مرتبط با موتور لباسشویی ال جی را شناسایی کرده و فورا آن را برطرف می کنند. فرآیند تعمیر و یا تعویض موتور لباسشویی ال جی در مجموعه خدمات کوشا، با دقت زیادی انجام می گیرد.

 

خطاها و ارور های ماشین لباسشویی LG

ارور IE لباسشویی ال جی

ارور ie در لباسشویی ال جی زمانی ایجاد می شود که در ورود آب به داخل دستگاه، مشکلی رخ داده باشد. در این شرایط بهتر است که موارد زیر را بررسی کنید.

  • آب ورودی ماشین لباسشویی ال جی
  • فیلتر شیر برقی
  • فشار آب ورودی دستگاه
  • سیم کشی دستگاه
  • اتصالات آب ورودی
  • شیر برقی (2kΩ∼8kΩ)
  • برد دستگاه

 

ارور OE لباسشویی ال جی

اگر با ارور oe لباسشویی ال جی رورو شدید، به احتمال زیاد، در تخلیه آب مشکل فنی به وجود آمده است و باید توسط یک فرد متخصص بررسی شود. به احتمال زیر بررسی موارد زیر در حل ایراد فنی دستگاه به شما کمک می کند

  • فیلتر پمپ تخلیه
  • سیم کشی دستگاه
  • ارتفاع شلنگ تخلیه دستگاه
  • پمپ تخلیه (160Ω∼177Ω)
  • هیدرواستات و شلنگ رابط به درام
  • برد دستگاه

 

ارور UE لباسشویی ال جی

ارور ue ماشین لباسشویی ال جی در اکثر موارد به دلیل نبود تعادل در دستگاه ایجاد می شود. هنگام بروز کد خطا یا ارور UE در لباسشویی ال جی به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • حجم بار داخل دیگ (کم یا زیاد بودن)
  • شیب دستگاه بعد از نصب (بیش از °1)
  • نوع و جنس البسه داخل دیگ
  • روتور و استاتور
  • تاخو
  • برد دستگاه

ارور UE لباسشویی ال جی

ارور dE لباسشویی ال جی

خطای de در لباسشویی ال جی به مشکل در بسته شدن درب دستگاه اشاره می کند. در هنگام بروز کد خطا یا ارور dE لباسشویی ال جی، بررسی موارد زیر،  مفید خواهد بود:

  • زبانه در دستگاه
  • محل نصب میکروسوئیچ در
  • پنل جلوی دستگاه
  • اتصالات و سیم کشی
  • لولای دستگاه
  • میکروسوئیچ در
  • برد دستگاه

 

ارور tE لباسشویی ال جی

خطای te لباسشویی ال جی با وجود نقص در هیتر یا المنت دستگاه و یا سنسور آن در ارتباط است. هنگام بروز کد خطا یا ارور TE در لباسشویی ال جی، از وضعیت سلامت قطعات زیر اطمینان خاطر کسب کنید:

  • ارور لباسشویی ال جی
  • ترمیستور (44kΩ∼53kΩ)
  • برد دستگاه
  • اتصالات و سیم کشی
  • هیتر (24.7Ω∼0Ω)

 

ارور FE لباسشویی ال جی

خطای fe لباسشویی ال جی مستقیما به مشکل آبگیری بیش از حد لباسشویی اشاره دارد. در این هنگام، موارد زیر را بررسی کنید:

  • ارور لباسشویی ال جی
  • اتصالات و سیم کشی
  • برد دستگاه
  • شیر برقی ورودی دستگاه (2kΩ∼8kΩ)
  • هیدرواستات و شلنگ رابط به درام

 

ارور PE لباسشویی ال جی

خطای pe در ماشین لباسشویی ال جی زمانی ایجاد می شود که در سنسور تشخیص سطح آب دستگاه، ایراد جدی رخ داده باشد. با مشاهده این کد خطا بر روی نمایشگر دستگاه، باید موارد زیر بررسی شوند:

  • ارور لباسشویی ال جی
  • اتصالات و سیم کشی
  • هیدرواستات و شلنگ رابط به درام
  • برد دستگاه

خدمات کوشا

ارور CE لباسشویی ال جی

بروز خطای ce در لباسشویی الجی به مشکل اتصال کوتاه در موتور دستگاه اشاره دارد. در این حالت باید به بررسی موارد زیر بپردازید.

  • ارور لباسشویی ال جی
  • اتصالات و سیم کشی
  • استاتور هر کدام 8Ω∼11Ω
  • برد دستگاه
  • تاخو

 

ارور LE لباسشویی ال جی

زمانی که به دلایل مختلف، موتور ماشین لباسشویی ال جی، قفل می کند. کد خطایی به صورت علامت le در نمایشگر دستگاه شما پدیدار می شود. یک فرد متخصص تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شیراز می تواند این مشکل را برای شما حل کند.

 

کد خطا یا ارور SE یا 5E

برای رفع ارور se لباسشویی ال جی که بر روی صفحه نمایشگر شما نقش می بندد، اقدامات زیر را انجام بدهید:

  • ماشین لباسشویی ال جی را خاموش نموده و از برق بکشید.
  • اجازه بدیهد دستگاه به همین حالت بماند و پس از ده دقیقه مجددا آن را به برق وصل نمایید.و
  • ماشین لباسشویی را روشن کرده و سیکل شست و شو را شروع کنید.

چنانچه ارور 5e لباسشویی ال جی همچنان نمایش داده می شود، با نمایندگی ارائه دهنده تعمیرات لباسشویی LG در منزل تماس بگیرید.

 

کد خطا یا ارور PF

مشکلات در تغذیه برق ماشین لباسشویی، منجر به نمایش کد خطای pf می شود. اختلال در برق رسانی به ماشین لباسشویی و قطع برق در میانه سیکل شست و شو و حتی ایراد سه راهی یا محافظ و یا مشکلات سیم کشی دستگاه، مهمترین عواملی هستند که باعث چنین اتفاقی می شوند.

با روشن کردن مجدد دستگاه، ارور pf در لباسشویی ال جی باید رفع شده باشد. در غیر اینصورت با مرکز خدمات کوشا تماس بگیرید و از تکنسین های مجرب این مجموعه بخواهید، دستگاه شما را عیب یابی نموده و مشکلات آن را برطرف کنند.

درست کردن ماشین

کد خطا یا ارور AE

بروز ارور ae در ماشین لباسشویی ال جی غالبا به وجود نشتی در دستگاه اشاره دارد. برای حل این مسئله، ابتدا دستگاه را از پریز برق بیرون کشیده و تمامی مجاری آب را چک کنید.

در صورت پارگی و یا آسیب دیدگی لوله ای، باید آن را تعویض نمایید. اگر عیب یابی و یافتن علت نشتی برای شما مشکل است، با مرکز خدمات پس از فروش مشتریان تماس بگیرید.

 

هزینه و قیمت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شیراز

به دلیل نوسانات روزانه قیمت قطعات لباسشویی ال جی توصیه می کنیم برای استعلام قیمت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شیراز ، با مشاوران مرکز خدمات کوشا تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید.

نوشته قبلی
تعمیرات لوازم خانگی در شیراز – نمایندگی تعمیر لوازم منزل
نوشته بعدی
تعمیر یخچال ال جی در شیراز – نمایندگی تعمیرات یخچال LG

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست