1. خانه
  2. مجله لوازم خانگی
  3. تعمیر یخچال
  4. مرکز تعمیر یخچال وستینگهاوس در شیراز | تعمیرکار یخچال وستینگ هاوس

مرکز تعمیر یخچال وستینگهاوس در شیراز | تعمیرکار یخچال وستینگ هاوس

مرکز تعمیر یخچال وستینگهاوس در شیراز | تعمیرکار یخچال وستینگ هاوس

کمتر کسی است که با برند نام آشنای وستینگهاوس آشنا نباشد. این برند خارجی در حوزه تولید لوازم خانگی است فعالیت دارد و توسط محصولات با کیفیت خود، نبض بازار را در دست گرفته است. کسانی که صاحب یخچال های تولید شده توسط این برند آمریکایی هستند، از کارایی و عملکرد خوب دستگاه خود کاملا رضایت دارند. با این همه، ممکن است در طول زمان و به دلیلی عدم استفاده درست از یخچال های وستینگهاوس، کارایی آنها کاهش پیدا کند و نیاز به تعمیر یخچال وستینگهاوس در شیراز ضرورت یابد. در این شرایط می توانید با نمایندگی خدمات کوشا فارس از طریق شماره های 09179179092 – 09179173392 تماس حاصل کرده و بهترین سطح کیفیت خدمات تعمیرات یخچال وستینگهاوس را دریافت کنید.

با توجه به اینکه یخچال وستینگهاوس به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد، قیمت آن معمولا گران است، توصیه می کنیم در صورت بروز مشکلات فنی در دستگاه، از انجام هر گونه اقدام خودسرانه بپرهیزید و فورا با کارشناسان متخصص ما در خدمات کوشا فارس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال وستینگهاوس در شیراز یک کار کاملا تخصصی است و باید به دست افراد مجرب و حرفه ای انجام بگیرید. در غیر این صورت متحمل پرداخت هزینه های سنگین جهت خرید یخچال نو خواهید شد.

 

تعمیر یخچال وستینگهاوس در شیراز و در منزل

تیم خدمات کوشا در شیراز با ارائه خدمات در محل، سختی حمل و جابجایی یخچال فریزر وستینگهاوس را از بین برده است و به شما مشتریان محترم کمک می کند تا بدون زحمت زیاد و پرداخت هزینه های جابجایی، در منزل خود، تعمیرات دستگاه را به صورت کاملا تخصصی دریافت کنید.

تکنسین های متخصص ما فورا به منزل شما می آیند و دستگاه شما را از نزدیک عیب یابی می کنند. در هر یک از منطقه های شیراز یا حومه که باشید، فرقی نمی کند، فاصله جغرافیایی معنا ندارد. به آسانی از تعمیرات در محل توسط متخصصان تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس بهره‌ مند خواهید شد.

 

تعمیرات یخچال وستینگهاوس چقدر زمان می برد؟

مصرف کنندگان یخچال های وستینگهاوس در زمانی که با چالش خرابی دستگاه خود مواجه می شوند، معمولا نگران مدت زمانی هستند که برای تعمیر دستگاه لازم است. همانطور که می دانید، یخچال ها، جزء ضروری آشپزخانه هستند و در نبود آنها، زندگی روزمره مختل می شود.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس چقدر زمان می برد؟

بنابراین آیتم تحویل به موقع دستگاه در روند استفاده از خدمات تعمیر یخچال، بسیار مهم و ضروری است. نمایندگی تعمیر یخچال وستینگهاوس در شیراز؛ خدمات کوشا فارس، تعمیرات دستگاه شما را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد، پس به هیچ وجه نگران تاخیر در کار ما نباشید.

به محض اولین تماس شما، تکنسین های ما در نمایندگی مجاز مرکزی خدمات کوشا به همراه تجهیزات کافی به منزل شما می آیند و رسیدگی به مشکلات فنی دستگاه را شروع می کنند. اگر مشکل یخچال فریزر وستینگهاوس شما، بسیار جدی باشد و تنها با تعویض قطعات، برطرف شود، تعمیرکاران ما از قطعه های اورجینال برای این کار استفاده می کنند. با خدمات کوشا فارس، کارایی دستگاه خود را مانند روز اول تحویل بگیرید.

 

مشکلات رایج یخچال وستینگهاوس

در ادامه سعی کرده­ایم به رایج ترین خرابی ها و ارور های متدوال یخچال وستینگهاوس اشاره کنیم و راه حل های کاربردی برای برطرف کردن آنها را نیز به شما ارائه بدهیم. با ما همراه باشید.

 

خرابی و تعمیر یخ ساز یخچال وستینگهاوس در شیراز

خرابی یخ ساز در یخچال وستینگهاوس، یکی از مشکلات شایعی است که در این دستگاه دیده می شود. اگرچه این مشکل می تواند در کارایی یخچال شما، ایجاد اختلال کند اما خبر خوب این است که به راحتی قابل حل است و چندان مشکل جدی به شمار نمی رود. این اتفاق معمولا زمانی رخ می دهد که  مسیر ورود ی آب این قسمت مسدود شده باشد. به طور کلی، آب وارد این قسمت نمی شود.

 

نشتی یخچال وستینگهاوس

نشتی یخچال وستینگهاوس در اغلب اوقات برای مصرف کنندگان این دستگاه رخ می دهد. اگر چه بروز این اختلال در کارایی  عملکرد یخچال، چندان مشکل خاصی ایجاد نمی کند اما باعث کثیفی کف آشپزخانه می شود.

نشتی یخچال به دلایل مختلفی ایجاد می شود که در این بین، تراز نبودن یخچال و انسداد لوله تخلیه، از همه مهتر هستند. برای حل این مشکل می توانید از کمک کارشناسان مرکز تعمیر یخچال وستینگهاوس در شیراز استفاده کنید.

نشتی یخچال وستینگهاوس

خنک نکردن یخچال و فریزر

در لیست مشکلات رایج یخچال وستینگهاوس، فریز نکردن و خنک نکردن یخچال را نیز می توان مشاهده کرد که به دلایل متعدد رخ می دهد. قطعی جریان برق، اولین علت بروز چنین مشکلی است که در نتیجه این اتفاق،  دستگاه به سرعت، شروع به بردن دمای داخل خود می کند.

در صورتی که با باز کردن درب یخچال، متوجه شدید که چراغ آن روشن نمی شود، به احتمال زیاد با مشکل قطعی جریان روبرو هستید. توصیه می شود، فورا با متخصصان خدمات کوشا تماس بگیرید و از آنها بخواهید تا به منزل شما بیایند و مشکلات دستگاه را برطرف کنند.

 

روشن شدن آلارم فیلتر تصفیه

اگر با عدم روشن شدن آلارم فیلتر تصفیه مواجه هستید، احتمالا به دلیل تعویض این قطعه رخ داده است. وجود فیلتر یخچال وستینگهاوس در کارایی دستگاه اهمیت زیادی دارد زیرا باعث می شود که مواد معدنی در آب حل شوند. در عین حال، باعث آنتی باکتریال شدن آب نیز می شود.

 

داغ شدن شدید موتور

مصرف کنندگان یخچال وستینگهاوس معمولا از داغ شدن بیش از حد موتور دستگاه شکایت دارند. البته توجه داشته باشید که داغ شدن موتور تا دمای 80 درجه، طبیعی است و مشکلی در عملکرد یخچال شما ایجاد نمی کند. ولی با این حال، اگر دمای موتور از حد مجاز فراتر رود، فورا دستگاه را از پریز جدا کنید.

از انجام هر گونه اقدام خودسرانه، اکیدا اجتناب نموده و فورا با متخصص تعمیر یخچال وستینگهاوس در شیراز تماس بگیرید. نمایندگی تعمیرات یخچال های تولید شده توسط برند محبوب وستینگهاوس در شیراز، خدمات کوشا فارس، با داشتن نیروی کارامد و بهره گیری از تجهیزات مدرن، مشکل دستگاه شما را فورا شناسایی و برطرف می کنند.

 

مشکل برفک زدن یخچال وستینگهاوس

برفک زدن دیواره داخلی یخچال معمولا زمانی رخ می دهد که قطعه الکترونیکی نو فراست المنت، دچار مشکل جدی شده باشد. در این شرایط، حجم زیادی از یخ و برفک را بر روی مواد غذایی خود، مشاهده می کنید.

این مشکل فقط با تعویض این قطعه قابل حل است. کارشناسان فعال در مرکز تعمیر یخچال وستینگهاوس در شیراز، از قطعات اورجینال و اصلی برای حل مشکل دستگاه شما استفاده می کنند.

تعمیر یخچال وستینگهاوس در شیراز

روشن نشدن یخچال وستینگهاوس

اغلب اتفاق می افتد که مصرف کنندگان یخچال وستینگهاوس با عدم روشن شدن دستگاه روبرو می شوند. این مشکل بنا بر علت های مختلفی رخ می دهد. از جمله: نبودن برق در پریز. همچنین ممکن است که ترموستات یخچال خراب شده باشد.

این احتمال نیز می رود که اختلالی در کارکرد اورلود یخچال فریزر و ساید بای ساید رخ داده باشد و دچار نقص جدی شده باشد. علت دیگر روشن نشدن دستگاه را می توان به نقص فنی موتور دستگاه، مرتبط دانست.

 

رایج ترین کدهای خطا یخچال وستینگهاوس

کد ارور E0 : در صورتی که قسمت فریزر یخچال دچار مشکل شده باشد و یا در مواقعی که سنسور دستگاه به صورت، یکسره کار  می کند، این کد خطا بر روی نمایشگر، نشان داده می شود. قطعی یا اتصال کوتاه سنسور نیز می تواند علت این کد خطا باشد.

کد ارور E1 : ایراد سنسور دیفراس معمولا با این کد خطا، نشان داده می شود.

کد ارور E3 : در صورتی که سنسور یخچال دچار اشکال باشد، این کد خطا بر روی نمایشگر، دیده می شود.

کد ارور E4 : خطای هیتر المنت به دلیل سوختگی المنت، علت اصلی نمایش این کد خطاست.

کد ارور E8 : بروز نقص فنی در سنسور یخساز علت نمایش این کد خطا در نظر گرفته می شود.

کد ارور E9 : اگر سیستم موتور یخساز دچار سوختگی شده باشد، این کد ارور را بر صفحه نمایشگر دستگاه خود، مشاهده می کنید.

 

نکات مربوط به سرویس و نگهداری از زبان تعمیرکار یخچال فریزر وستینگهاوس

  • اکیدا توصیه می شود از سشوار برای خشک کردن بدنه داخلی دستگاه استفاده نکنید.
  • تجمع گرد و خاک و کثیفی در قطعات یخچال، باعث افزایش مصرف انرژی می شود.
  • لاستیک اطراف درب یخچال را از نظر پارگی و معیوب بودن بررسی کنید و در صورت مشاهده هر گونه اختلال، فورا آن را برطرف نمایید.
  • در فواصلی زمانی کوتاه مدت، فضای داخلی یخچال وستینگهاوس را با استفاده از یک دستمال مرطوب تمیز کنید.
  • مواد غذایی را در ظروف در بسته قرار دهید و سپس داخل یخچال بگذارید.
  • یخچال باید در محل کاملا صاف و تراز، نصب شود.
  • فیلتر سیستم آب یخچال وستینگهاوس را هر شش ماه تعویض کنید.
  • از گذاشتن اشیا سنگین بر روی بدنه دستگاه شدیدا پرهیز کنید.
  • پشت یخچال وستینگهاوس را مرتبا گردگیری کنید.
  • یخچال را به دیوار نچسبانید.
  • توجه داشته باشید که اگر یخچال فضای کافی در اطراف خود نداشته باشد، در کارکرد سیستم سرد کننده؛ مشکلات جدی رخ می دهد.

نکات مربوط به سرویس و نگهداری

هزینه و قیمت تعمیر یخچال وستینگهاوس

هزینه تعمیرات یخچال در شیراز بر اساس پارامتر های کلیدی همچون نوع خرابی دستگاه و یا نیاز به تعویض قطعات، محاسبه می شود. بهتر است ابتدا با تکنسین های ما در نمایندگی خدمات کوشا فارس تماس بگیرید و از آنها بخواهید تا دستگاه شما را از نزدیک عیب یابی کنند. با مشاهده یخچال شما ، برآورد هزینه های تعمیر یخچال وستینگهاوس در شیراز به صورت تخمینی راحت تر خواهد بود. خدمات کوشا فارس با داشتن متخصص ‌ترین و با سابقه ترین تعمیرکاران یخچال و سایر لوازم خانگی، در طول سال ها فعالیت خود توانسته بالاترین سطح خدمات را به شما مشتریان عزیز در شهر شیراز و حومه ارائه بدهد. کافیست با ما تماس بگیرید.

نوشته قبلی
مرکز تعمیر یخچال فریزر ویرپول در شیراز | تعمیرکار ساید Whirlpool
نوشته بعدی
مرکز تعمیر مجاز ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست