1. خانه
  2. مجله لوازم خانگی
  3. تعمیر ماشین لباسشویی
  4. مرکز تعمیر مجاز ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در شیراز

مرکز تعمیر مجاز ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در شیراز

تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در شیراز

مرکز تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در شیراز همان جایی است که بهترین خدمات تعمیر و سرویس برای رفع ایرادات ماشین لباسشویی خود را دریافت می کنید. اگر لباسشویی شما دچار ایراد شده است، بدون فوت وقت با تکنسین های ما در نمایندگی خدمات کوشا تماس بگیرید.

بدون تردید، ماشین لباسشویی از آن دسته لوازم خانگی است  که وجود آن در هر خانه ای ضروری بوده و در سهولت بخشیدن به روند زندگی مدرن کنونی، نقش مهمی ایفا می کند. ضرورت کارکرد صحیح ماشین لباسشویی جنرال الکتریکی تا جایی است که در صورت بروز هر گونه خطا و ایراد در عملکرد آن، زندگی روزمره شما با وقفه و مشکل، رو برو می شود. داشتن کیفیت بالا اگرچه مهم ترین مشخصه ماشین لباسشویی جنرال الکتریک به شمار می رود اما بدون شک، این دستگاه نیز در طول زمان ممکن است خراب شود و نیاز به تعمیرات تخصصی داشته باشد.

تعمیرگاه خدمات کوشا، با داشتن تکنسین های مجرب و کارآزموده به صورت شبانه روز و در طول هفت روز هفته، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم می باشد. عیب یابی و تعمیرات دستگاه برقی شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می گیرد. چنانچه وسیله برقی شما نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، خدمات کوشا از بهترین قطعات استفاده می کند و کیفیت تعمیرات خود را تضمین می نماید.

شما همشهریان عزیز می توانید هم اکنون جهت تعمیر لباسشویی در شیراز با شماره های ما  09179173392 – 09179179092 در خدمات کوشا فارس ارتباط برقرار کرده و از خدمات ما بهره مند گردید.

 

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در محل و منزل شیراز

آیا نگران حمل و نقل و جا به جایی لباسشویی خود هستید؟ آیا از این موضوع احساس نگرانی می کنید که شاید در جریان حمل و جا به جایی ماشین لباسشویی شما، آسیبی به دستگاه وارد شود؟ جای هیچ نگرانی وجود ندارد، وقتی که خدمات کوشا، تعمیر و سرویس در محل را ارائه می دهد.

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در محل و منزل شیراز

سرویس کار ما به منزل شما می آید و از نزدیک دستگاه برقی شما را بررسی و عیب یابی می کند. مشکلات ماشین لباسشویی شما سریع تر از آنچه فکر می کنید، حل خواهد شد. کافیست به تعمیرکاران ما در خدمات کوشا اعتماد کنید. یکی از مزایای استفاده خدمات تعمیر لباسشویی در محل این است که شما می توانید بر تمامی فرایند عیب یابی دستگاه، نظارت داشته باشید و از نزدیک شاهد چگونگی روند تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در شیراز باشید.

مزیت دیگر این است که به راحتی می توانید پس از پایان پذیرفتن تعمیرات لباسشویی خود، دستگاه را در حضور کارشناس تست کنید و از سلامت دستگاه اطمینان خاطر کسب نمایید.

 

مشکلات رایج ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

در روند تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در شیراز توسط خدمات کوشا، ابتدا ایرادات دستگاه تشخیص داده می شود و سپس تعمیرات تخصصی انجام می گیرد. این احتمال وجود دارد که برخی قطعات فرسوده شده باشند و عمر مفید خود را از دست داده باشند که در این صورت، تعویض قطعات با نمونه های اصلی و اورجینال صورت می گیرد.

علاوه بر ارائه خدمات تخصصی تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی جنرال الکتریک با استفاده از تجربه و مهارت تکنسین های این مجموعه می توانید مشکلات نرم افزاری دستگاه خود را نیز برطرف کنید. به این ترتیب، عملکرد اولیه دستگاه شما بازیابی می شود و از کارکرد صحیح آن، بهره­ مند خواهید شد.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

مشکلات متعددی هستند که در طول زمان و به دلیل استفاده نادرست در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک رخ می دهند. از جمله: سر ریز شدن آب از مخرن ماشین لباسشویی، عدم بسته شدن درب لباسشویی، بروز نقص فنی در قطعات الکترونیکی دستگاه و … در صورت نیاز به سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک، با خدمات کوشا تماس بگیرید و بهترین سطح خدمات تخصصی تعمیر لباسشویی را دریافت کنید.

 

تمیز نشستن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

ایا تا کنون با این مشکل مواجه شده­اید که با گذشت چندین ساعت برای شستن لباس ها، وقتی آن ها را از لباسشویی بیرون می آورید، هنوز کثیف به نظر می رسند؟ تمیز نشستن ماشین لباسشویی یک از مشکلات رایج این دستگاه پر کاربرد است که صرف نظر از برند دستگاه، ممکن است رخ دهد. عوامل متعددی در بروز این اتفاق دخیل هستند. از جمله: عدم آبگیری لباسشویی، کثیف شدن لاستیک اطراف درب ماشین لباسشویی، فشار کم آب سرد و گرم و استفاده از مواد شوینده نا مناسب.

 

روشن نشدن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

آیا ماشین لباسشویی شما روشن نمی شود؟ به احتمال زیاد، اتصالی در دو شاخه و پریز برق، عامل چنین اتفاقی است. نقص فنی برد الکتریکی، بارگیری دیگ شستشو بیش از اندازه مجاز،  گرفتگی پمپ تخلیه و یا ایرادات فنی شیر آب ورودی در بیشتر موارد، نشانه هایی هستند که از روشن نشدن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک حکایت می کنند.

روشن نشدن ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

عدم آبگیری کامل ماشین لباسشویی جنرال

پر نشدن کامل دیگ شستشوی لباس یکی از مهم ترین ایرادات این دستگاه برقی است که نیاز به تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در شیراز را ضرورت می بخشد. این اتفاق ممکن است به دلایل مختلف رخ دهد.

از جمله این که: شیر ‌های آب گرم و سرد باز نیستند و شلنگ پر کننده ماشین لباس شویی دچار نشتی و سوراخ است. انسداد شلنگ پر کننده و خرابی شیر ورودی نیز عوامل دیگری هستند که باعث بروز چنین مشکلی می شوند.

 

عدم واکنش کلید‌های ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

اگر کلید ‌های ماشین لباسشویی کار نمی کنند و دلیل آن انتخاب دکمه قفل کودک تشخیص داده نشود، به احتمال زیاد برد کنترل یا تایمر ماشین لباسشویی دچار نقص فنی است و نیاز به تعمیرات تخصصی دارد.

 

مشاهده نشتی و رطوبت در ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

وجود نشتی یا آبریزی ماشین لباسشویی و مشاهده رطوبت در زیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک، هشدارهایی هستند که از وجود خرابی در دستگاه خبر می دهند. این احتمال وجود دارد که درزگیر درب ماشین لباسشویی فرسوده شده باشد و نشتی رخ بدهد.

تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در شیراز

همچنین انسداد و پیچ خوردگی شلنگ تخلیه لباسشویی نیز، از دیگر عواملی به شمار می آید که باعث ایجاد رطوبت در زیر دستگاه می شود. علاوه بر این، بهم خوردن تنظیمات توزیع مواد شوینده در لباسشویی جنرال الکتریک نیز، موضوع جدی است که نیاز به رسیدگی دارد.

 

لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

اگر ماشین لباسشویی شما می لرزد و از جای خود حرکت می کند، به احتمال زیاد دستگاه در سطح نا مناسب قرار دارد و تراز بودن آن، رعایت نشده است.

تراز نبودن پایه ‌های دستگاه سبب لرزش شدید ماشین لباسشویی می شود. این در حالی است که خرابی و ایراد فنر های ماشین لباسشویی نیز باعث چنین مشکلی می شود. احتمال آسیب دیدگی بلبرینگ ‌ها  نیز وجود دارد که در این صورت نیاز به تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی جنرال الکتریک، مهم و حیاتی خواهد بود.

 

کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی جنرال

خشک کن ماشین لباسشویی یک جزء ضروری در این وسیله برقی پر کاربرد به شمار می رود. خرابی خشک کن می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. به ویژه زمانی که نیاز به استفاده از لباس خاصی دارید که به تازگی شسته شده است.

عوامل متعددی هستند که باعث خرابی این قسمت از ماشین لباسشویی جنرال الکتریک می شوند. به طور مثال؛ انسداد شیلنگ تخلیه، عدم توزیع صحیح و مناسب لباس‌ ها در مخزن خشک کن و یا فرسودگی قطعاتی مثل قرقره موتور، کلاچ و تسمه ماشین لباسشویی و…

کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی جنرال

علاوه بر همه این عوامل، شکستگی زبانه درب ماشین لباسشویی نیز باعث بروز چنین اتفاقی می شود. توصیه می شود در صورت بروز نقص جدی در ماشین لباسشویی فورا به نمایندگی تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در شیراز مراجعه کنید.

 

استشمام بوی بد ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

اگر ماشین لباسشویی شما اخیرا بوی نامطبوعی را پخش می کند، ممکن است به دلیل تمیز نکردن مخزن داخلی ماشین لباسشویی پس از هر بار شستشو باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که جرم گیری ماشین لباسشویی به درستی انجام نگرفته باشد و آلودگی در داخل مخزن و سایر قطعات لباسشویی رسوب کرده باشد.

کثیف شدن فیلتر پمپ تخلیه و یا بستن سریع درب ماشین لباسشویی بدون اینکه داخل مخزن خشک شود نیز دلایل دیگری هستند که برای استشمام بوی نا مطبوع از لباسشویی جنرال الکتریک، در نظر گرفته می شوند.

برای رفع بوی بد ماشین لباسشویی، سعی کنید از مواد شوینده مناسب استفاده کرده و در عین حال، نکات و دستورالعمل های درج شده در دفترچه راهنمای محصول را مورد توجه قرار بدهید.

 

ارور ها و کدهای خطای متداول لباسشویی جنرال الکتریک

مشکلات سخت افزاری ماشین لباسشویی جنرال الکتریک معمولا به صورت کد های خطا بر روی صفحه نمایشگر نشان داده می شوند.

در زیر، لیستی از مهم ترین کد های خطا یا ارور های ماشین های لباسشویی جنرال الکتریک آورده شده است.  در صورت مشاهده هر یک از خطا های کارکردی زیر با مرکز تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در شیراز تماس بگیرید.

E7 :  تامین کننده آب ورودی دچار ایراد است.

E : پمپ تخلیه دچار مشکل شده است.

DE : درب ماشین لباسشویی باز است.

UE : نامتوازن بودن بار و توزیع نا مناسب لباس ها

OE : سرریز شدن آب

E22 : خرابی شیر برقی و سر ریز شدن آب از دستگاه

E23 : خرابی شیر برقی و یا سنسور سطح آب باعث آبگیری بیش از حد دستگاه شده است.

E30 : تخلیه نکردن ماشین لباسشویی که به دلیل خرابی پمپ تخلیه رخ می دهد.

E31 : نشاندهنده این است که زمان تخلیه دستگاه پایان پذیرفته است

E38 و E39 : دیسپنسر دچار اشکال است

E43 : برد کنترل اینورتر دچار نقص جدی است.

E42 و E45 : نشان دهنده جریان زیاد برق در موتور است.

E46 : افزایش دمای موتور

E47 : دمای بیش از حد مجاز برد کنترل

E48 : سیم پیچی های موتور دچار ایراد است

E49 : موتور دچار بار زیاد است

E57 و E58 : برد کنترل اصلی خراب شده است

E60 و E61 و E63 و E64 : مجموعه قفل درب ایراد دارد.

E65 : سنسور سطح آب دچار نقص جدی است.

E66 و E67 : ایراد در سنسور دمای آب

E70 : کلید در پنل کنترل گیر کرده است.

E71 : برد کنترل اصلی خراب است.

ارور ها و کدهای خطای متداول لباسشویی جنرال الکتریک

نکات مهم در خصوص نگهداری ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

در هنگام نصب و استفاده از ماشین لباسشویی جنرال الکتریک، دفترچه راهنمای محصول را مطالعه کنید و به دستورالعمل های درج شده در آن عمل نمایید. با اولویت قرار دادن نکات زیر، می توانید به طور قابل توجهی عمر ماشین لباسشویی خود را افزایش بدهید و برای سالیان طولانی از آن استفاده کنید.

  • سرویس سالانه ماشین لباسشویی را جدی بگیرید زیرا بهترین اقدام برای جلوگیری از بروز مشکلات لباسشویی است.
  • پس از هر بار استفاده، ماشین لباسشویی را تمیز کرده و اجازه بدهید به طور کامل خشک شود. با این کار می توانید از رشد باکتری، کپک و میکروب جلوگیری نموده و مانع پخش بوی نامطبوع از دستگاه بشوید.
  • عدم دست زدن به تنظیمات ماشین لباسشویی باعث می شود تا عمر دستگاه شما به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.
  • دقت داشته باشید که شیلنگ تخلیه و ورودی آب باید در وضعیت مناسب باشند. همچنین از سلامت دیگر تجهیزات بیرونی دستگاه، اطمینان حاصل نمایید.
  • آلودگی ها و کثیفی های جمع شدن در فیلتر تخلیه و کف ماشین را به طور مرتب تمیز کنید. جرم گیری لباسشویی جنرال استیل باید به طور مرتب و در فواصل زمانی کوتاه مدت انجام بگیرد.
  • از تراز بودن ماشین لباسشویی خود اطمینان کسب کنید. به این ترتیب دستگاه در جای خود ثابت می ماند و دچار لرزش و سرو صدا نمی شود.

رعایت نکات فوق به شما کمک می کند تا عمر مفید لباسشویی خود را افزایش داده و در عین حال از پرداخت هزینه های اضافی برای تعمیر و سرویس دستگاه در امان باشید. فرامش نکنید که عیب یابی و رفع خطای ماشین لباسشویی جنرال الکتریک یک کار کاملا تخصصی است و باید به نمایندگی تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در شیراز سپرده شود.

تعمیر لباسشویی

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در شیراز

عوامل متعددی وجود دارند که بر هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی general electric تاثیر می گذارند. از جمله:

  • میزان خرابی و ایراد فنی در دستگاه و قطعات آن
  • مدت زمانی که طول می کشد تا نواقص فنی لباسشویی جنرال الکتریک برطرف شود.
  • نیاز به تعویض قطعات ماشین لباسشویی با نمونه های اصلی و استاندارد

هر یک از موارد فوق به طور مستقیم بر هزینه های نهایی تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک در شیراز تاثیر می گذارند. با اینکه تمامی هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می شود اما در خدمات کوشا می توانید از تخفیف های ویژه بهره­مند شوید.  پس همین حالا با ما تماس بگیرید.  09179173392 – 09179179092

نوشته قبلی
مرکز تعمیر یخچال وستینگهاوس در شیراز | تعمیرکار یخچال وستینگ هاوس
نوشته بعدی
مرکز تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست