1. خانه
  2. مجله لوازم خانگی
  3. تعمیر یخچال
  4. تعمیر یخچال ال جی در شیراز – نمایندگی تعمیرات یخچال LG

تعمیر یخچال ال جی در شیراز – نمایندگی تعمیرات یخچال LG

تعمیر یخچال ال جی در شیراز – نمایندگی تعمیرات یخچال LG

یخچال ها، پر کاربرد ترین لوازم خانگی در آشپزخانه ما هستند که امکان نگهداری طولانی مدت مواد غذایی را فراهم می کنند. از آنجایی که نقص فنی یخچال ها باعث کاهش کارایی آنها می شود و احتمال فاسد شدن مواد غذایی را افزایش می دهد، تعمیر یخچال ال جی در شیراز اهمیت بسزایی دارد و برای احیاء عملکرد این وسایل برقی پر کاربرد باید به سراغ نمایندگی های معتبر تعمیر یخچال شیراز برویم.

بنابراین، با مشاهده اولین نشانه های خرابی یخچال توصیه می شود هر چه زودتر برای تعمیر آن و رفع نواقص دستگاه اقدام کنید. برای اینکه بهترین سطح خدمات تعمیر بخچال و سایر لوازم خانگی برقی را دریافت کنید، بهتر است معتبر ترین و بهترین تعمیرگاه را انتخاب نمایید. خدمات کوشا یک تعمیرگاه مجاز و معتبر برای تعمیر یخچال ال‌ جی است که با داشتن تکنسین‌ های مجرب و کار آزموده، بهترین سطح خدمات را به شما مشتریان محترم تقدیم می کند.

استفاده از قطعات اصل و درجه یک، به همراه بهره گیری از تجهیزات مدرن و دانش تخصصی از مهمترین وجوه تمایز این نمایندگی معتبر به شمار می رود. اگر یخچال ال‌جی شما خراب شده است و کارایی گذشته را ندارد، فورا با مرکز خدمات کوشا فارس تماس بگیرید. تعمیرکاران حرفه ای ما  ظرف مدت زمان کوتاهی در محل حاضر می‌شوند و نواقص آن را برطرف می کنند.

تعمیر یخچال ال جی در محل

تعمیرات یخچال ال جی در منزل این مزیت را دارد که شما کاربران محترم را از صرف وقت و انرژی زیاد برای جابجایی و حمل مواد، خلاص کند. به محض ثبت درخواست این سرویس از خدمات کوشا، تکنسین های مجرب ما فورا به آدرس مورد نظر اعزام می شوند و از نزدیک دستگاه شما را بررسی نموده و اقدامات لازم را برای ترمیم دستگاه انجام می دهند.

به این ترتیب دیگر متحمل زحمات جابجایی یخچال نمی شوید، ضمن اینکه احتمال آسیب دیدگی یخچال در حین جابجایی از بین می رود. برای اینکه با نحوه دریافت خدمات تعمیر یخچال ال جی در منزل بیشتر اشنا شوید، توصیه می کنیم حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

در زمان خرابی یخچال ال‌ جی چه باید کرد؟

بروز ایرادات جزئی در کارکرد یخچال ال جی، کاملا طبیعی است. آنچه که اهمیت زیادی دارد، اقدامات بعد از بروز خرابی است. تکنسین های فعال در نمایندگی تعمیرات یخچال LG توصیه می کنند:

  • از انجام هر گونه اقدام خودسرانه و بدون دانش تخصصی، خودداری کنید.
  • در صورتی که مشتریان ، ابتدا خود به سراغ دستگاه رفته و آن را باز کنند، دیگر مرکز تعمیر یخچال ال جی در شیراز دستگاه را نمی‌ پذیرد. این احتمال وجود دارد که حتی سایر نمایندگی های تعمیر یخچال ال جی نیز؛ دستگاه شما را برای ترمیم و اصلاح قبول نکنند.
  • از جابجایی یخچال آسیب دیده خودداری نمایید.
  • برای تعمیر یخچال ال جی خود، فورا با مرکز خدمات کوشا تماس بگیرید.

تعمیر یخچال ال جی در شیراز

پر تکرارترین علت خرابی یخچال های ال جی

در ادامه به متداول ترین علل خرابی یخچال های ال جی پرداخته می شود:

خنک نکردن فضای داخلی در تعمیر یخچال ال جی در شیراز 

سرد نبودن یخچال ال جی از متداول ترین ایرادات گزارش شده از سمت دارندگان این دستگاه است که نیاز به تعمیر یخچال ال جی در شیراز را ضرورت می بخشد. افت سرما به دلایل مختلفی، اتفاق می افتد؛ از جمله:

  • عدم تنظیم صحیح دما
  • خرابی نوار لاستیکی دور درب
  • خرابی کمپرسور و رله ی این قطعه
  • قرار دادن مواد غذایی بیش از حد و داغ در محفظه داخلی
  • ایراد فن کندانسور
  • انسداد مسیر گردش هوا
  • عدم وجود گاز مبرد

شما می توانید رفع این ایرادات را به راحتی توسط تعمیرکاران ما در محیط خانگی یا اداری انجام دهید.

کار نکردن کمپرسور یخچال

کار نکردن کمپرسور یخچال ال جی تاثیر بسزائی در کاهش عملکرد دستگاه دارد و معمولا به دلایل مختلفی رخ می دهد.  همانطور که می دانید، یخچال ها لوازمی پیچیده و متشکل از قطعات مختلف هستند. هر یک از این قطعات دارای عملکرد خاصی است که در کارایی دیگر قطعات نیز تاثیر گذار هستند. از این رو، ایرادات یکی از قطعات می تواند عملکرد دیگر قطعات را تحت تاثیر قرار داده و مختل کند. از دلایل کار نکردن کمپرسور یخچال ال جی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • سوختن کمپرسور
  • عدم ارسال فرمان موتور توسط برد الکترونیکی
  • خرابی ترموستات
  • کمبود ولتاژ برق
  • قطع سیم پیچ موتور
  • قطع بودن سیم کشی
  • خرابی رله اورلود

یخ زدن مواد غذایی در یخچال

یخ زدن مواد غذایی در محفظه و سرد شدن بیش از حد آنها از دیگر مشکلات رایج یخچال های ال جی هستند. این مشکل در اکثر اوقات ناشی از تنظیم نبودن دمای دستگاه می باشد.

به طور معمول، محدوده دمایی مناسب برای نگهداری مواد غذایی، تقریبا بین ۳ الی ۶ درجه سانتی گراد توصیه می شود. عدم توجه به نوع چیدمان مواد غذایی در داخل یخچال، خراب بودن نوار لاستیکی دور درب و…  نیز از دیگر علل ایجاد این مشکل هستند. در صورتی که با مشکل یخ زدن مواد غذایی مواجه هستید ، فورا با نمایندگی تعمیرات یخچال LG تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال LG

سر و صدای زیاد هنگام کار کردن یخچال

شنیدن صدا  از یخچال در حین کار طبیعی است اما اگر سرو صدا به حدی زیاد است که باعث آزردگی خاطر شما می شود، دیگر طبیعی نبوده و از یک نقص فنی خبر می دهد. سریعا با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در شیراز تماس بگیرید و مشکل را با تکنسین های این مجموعه در میان بگذارید.

ایجاد سر و صدای زیاد در دستگاه می تواند به قدری مهم و جدی باشد که در صورت عدم رسیدگی به موقع، باعث آسیب های جدی به سایر قطعات بشود. توجه داشته باشید که تراز کردن دستگاه به صورت صحیح،  اهمیت فوق العاده زیادی دارد. با این وجود در برخی موارد لازم است که  کمپرسور یخچال ال جی، سرویس شود.

جمع شدن آب زیر کشو ها

آیا برای شما هم پیش آمده که در کف کشو ها،  شاهد تجمع آب باشید؟ در سیستم نوفراست یا همان بدون برفک، چندین علت اصلی وجود دارد که می تواند باعث جمع شدن آب در زیر کشو ها بشود. مهمترین ها عبارتند از:

  • خرابی المنت
  • خرابی سنسور دیفراست
  • خرابی ترموفیوز
  • خرابی برد الکترونیکی

یخ نساختن ساید بای ساید ال جی

یخ نساختن ساید بای ساید ال جی از دیگر مشکلات شایع این دستگاه است که نیاز به مراجعه به نمایندگی تعمیرات یخچال LG دارد. نصب دستگاه باید کاملا حرفه ای و به دست تکنسین های متخصص انجام شود. این به این علت است که عدم تراز بودن دستگاه می تواند مشکلاتی از جمله یخ نساختن را به بار بیاورد.

  • تنظیم نبودن دما
  • خرابی و وجود ایراد در یخساز
  • متصل بودن لوله آب پشتی به لوله آب خانگی

یخ نساختن ساید بای ساید ال جی

داغ شدن بیش از حد بدنه یخچال

اگر متوجه شدید که بدنه یخچال ال جی شما بیش از حد داغ شده است، بدون هدر دادن وقت، سریعا به مرکز تعمیر یخچال ال جی در شیراز مراجعه کنید. بررسی کمپرسور در چنین شرایطی، اهمیت زیادی دارد و الزاما باید توسط افراد متخصص انجام بگیرید.

در صورتی که مواد غذایی داغ را در داخل یخچال قرار بدهید، گرمای مواد غذایی توسط گاز یخچال گرفته می شود و به این ترتیب فشار زیادی به کمپرسور وارد می کند، در نتیجه دمای دستگاه بالا می رود و بدنه یخچال گرم می شود.

خراب شدن درب یخچال ال جی

درب به ظاهر یکی از ساده ترین اجزای یخچال نحسوب می شود اما جالب است بدانید که همین قطعه متشکل از قطعات داخلی می باشد. به همین دلیل، ایراد درب می تواند تاثیر زیادی بر کاهش عملکرد صحیح سایر قطعات دستگاه داشته باشد.

انتخاب نمایندگی تعمیرات خدمات کوشا یک راه حل ایده ال برای برطرف کردن ایرادات یخچال شما است. ضمن اینکه خدمات کوشا، کلیه خدمات نصب و سرویس یخچال ال جی را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام می دهد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه خرابی درب یخچال، مقاله زیر را مطالعه کنید

تعمیر درب انواع یخچال در شیراز سرویس در یخچال قدیمی و جدید

برفک زدن یخچال

برفک زدن ساید بای ساید ال جی نیز یک مشکل اساسی این دستگاه است که نیاز به بررسی تخصصی از سمت تعمیرکاران حرفه ای دارد. در صورت وجود برفک بر روی دیواره داخلی دستگاه و بر روی سطح مواد غذایی، بایستی یخچال ال جی را عیب یابی کرده و راه های مناسب برای جلوگیری از برفک زدن یخچال فریزر را اجرایی کنید.

در بیشتر مواقع، خرابی ترموستات باعث یخ زدن یخچال فریزر ال جی می شود که در شرایط باید این قطعه را تعویض نمایید. خرابی این قطعه باعث افت عملکرد کل دستگاه می شود، چرا که این قطعه نقش بسیار مهمی در عملکرد صحیح دستگاه بر عهده دارد.

نشتی آب از آبسردکن

یکی از مشکلات جدی برای یخچال ال جی، نشت آب دستگاه است. بررسی علت های نشتی آب از آبسردکن یخچال ال جی، کار ساده ای نیست و حتما باید توسط سرویسکاران و تکنسین های حرفه ای انجام شود.

اولین کاری که برای مقابله با نشتی آب از یخچال ال جی در نظر گرفته می شود، گرفتن درز های لوله و محکم کردن پیچ ها است. علاوه بر این، مسیر اصلی ورودی آب و درست بودن اتصالات نیز باید مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. توجه داشته باشید که گرفتگی لوله ها نیز می تواند علت وقوع چنین مشکلی باشد.

نشتی آب از آبسردکن

یخ زدایی نکردن یخچال

دیفراست نکردن یخچال ال جی، یک موضوع بسیار آزار دهنده است و نیاز به مراجعه به نمایندگی تعمیرات یخچال LG دارد. در چنین شرایطی، تعمیر یخچال ال جی در شیراز  اهیمت زیادی داشته و باید هر چه زودتر انجام شود. بررسی دما، اولین کاری است که باید انجام بدهید زیرا ممکن است که دیفراست نکردن یخچال، علت بروز چنین اتفاقی باشد. خرابی تایمر یخ زدایی و ایراد در مونتاژ هیتر یخ زدایی نیز می توانند علت های دیگری برای یخ زدایی نکردن یخچال، در نظر گرفته شوند.

لرزش بیش از اندازه دستگاه

همه یخچال ها با سر و صدای خاصی کار می کنند اما در شرایطی که شدت صدا ها بیش از اندازه زیاد باشد و به نوعی؛ عجیب و غریب به نظر برسد، دیگر به طور قطع، مشکل خاصی در میان است. در چنین شرایطی لازم است که با مرکز تعمیر یخچال ال جی در شیراز  تماس گرفته و مشکل را با آنها را در میان بگذارید. در اکثر اوقاتف تراز یا ثابت نبودن دستگاه در جای خود، عامل اصلی چینین سرو صدای عجیبی است.

  • محکم نبودن قفسه ها
  • به هم خوردن لوله های سیم پیچ کندانسور
  • ساییدن فن

ارور های یخچال ال جی

ارور OFF

علت: عدم فعالیت کمپرسور

راهکار : باز گذاشتن درب ، نگه داشتن کلید REFRIGERATOR و زدن سه مرتبه کلید EXPRESS FRZ

ارور FR

علت: معیوب بودن فن

راهکار: بررسی فن از نظر نوع خرابی و در صورت عدم تعمیر نیاز به تعویض فن خواهد داشت. با مشاهده این کد با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در شیراز تماس بگیرید

ارور IF

علت: مشکل در فن یخ سازی، برد اصلی، سیم کشی ، موتور یخ ساز

راهکار: بررسی مسدود بودن فن یخ ساز، مطمئن بودن از پاره یا فرسوده بودن سیم کشی از فن یخ ساز

ارور ER15

علت: خرابی موتور یخساز

راهکار: بررسی موتور، به دلیل از کمار افتادن موتور دستگاه، احتمال گیر کردن تکه ای از یخ در موتور یخچال ال جی وجود دارد. موتور دستگاه باید توسط نمایندگی تعمیرات یخچال LG بررسی شود.

ارور DH

علت: خرابی المنت یا سنسور دیفراست

راهکار: تعویض المنت و سنسور

ارور DH

ارور FS

علت: خرابی سسنور فریزر

راهکار: عیب یابی سنوسر و اتصالات آن در قسمت فریزر دستگاه، بررسی سیم ها و برد کنترل پاور. بررسی این موارد باید به دست تعمیرکاران حرفه ای انجام شود.

ارور rF

علت: عملکرد غیر عادی موتور فن

راهکار: تعمیر و یا تعویض موتور فن توسط مرکز تعمیر یخچال ال جی در شیراز. قطعات جایگزین حتما باید دارای گارانتی اصالت باشند.

ارور rS

علت: خرابی سنسور یخچال

راهکار: بررسی وضعیت سیم کشی و اتصالات یخچال ال جی، تعویض ترمیسوتر و برد کنترل پاور

ارور HS

علت: خرابی سنسور رطوبت یخچال

راهکار: عیب یابی و تعمیر سنسور یا تعویض این قطعه.

ارور IS

علت: خرابی سنسور یخچال ال جی

راهکار: باز کردن یخساز و اندازه گیری مقدار مقاومت سسنور یخساز در دماهای مختلف.

ارور SS

علت: خطا در عملکرد سنسور بخش کشویی یخچال

راهکار: عیب یابی سنسور کشویی در حالت اتصالات کوتاه و همچنین سیم کشی یخچال.

ارور Rt

علت: اتصالات کوتاه یا قطعی سنسور یخچال

راهکار: بررسی سنسور محیطی.

ارور Lt

علت: خطای جریان آب

راهکار: بررسی فلومتر که باید توسط نمایندگی تعمیرات یخچال LG انجام شود.

ارور gF در تعمیر یخچال ال جی در شیراز 

علت: خطای فلومتر یا جریان سنج آب.

راهکار: تعمیر و یا تعویض فلومتر.

ارور FF

علت: از کار افتادن فن اپراتور یخچال

راهکار: بررسی موتور فن اپراتور، سیم کشی ها و اتصالات قطعه که حتما نیاز به رسیدگی از سمت یک تعمیرکار حرفه ای و متخصص دارد.

تعمیر یخچال ال جی در شیراز

قیمت تعمیر یخچال ال جی تهران

قیمت خدمات یخچال LG یکی از پارامتر های کلیدی در هنگام تصمیم‌گیری مشتریان برای حل خرابی یخچال، محسوب می شود. خدمات کوشا با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی موجود، تمام تلاش خود را به کار بسته است تا منصفانه ‌ترین و مقرون به ‌صرفه‌ ترین قیمت را برای ارائه خدمات تعمیرات یخچال فریزر ال جی، پیشنهاد دهد. عوامل زیر مهمترین پارامتر های تعیین کننده هزینه تعمیر یخچال هستند:

نوع و میزان خرابی

میزان و شدت خرابی یخچال ال جی، یکی از عوامل مهمی  است که در تعیین قیمت تعمیر یخچال ال جی در شیراز تاثیر می گذارد. چنانچه ایراد دستگاه، جدی باشد، زمان و قطعات بیشتری را در بر می گیرد. بنابراین، هزینه تعمیرات نیز افزایش پیدا می کند.

تعویض یا تعمیر قطعه در نمایندگی تعمیرات یخچال LG 

در صورتی که قطعه مورد نظر شما نیاز به تعمیر داشته باشد، فقط هزینه دستمزد دریافت می شود. حال اگر نیاز به تعویض قطعات ضرورت پیدا کند، علاوه بر دستمزد، هزینه قطعه مورد نظر نیز لحاظ می شود. در نتیجه، مقدار مبلغ پرداختی افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

هزینه حمل و نقل

اگر بخواهید تعمیر یخچال ال جی در شیراز را به  نمایندگی تعمیرات یخچال LG بسپارید، هزینه های جانبی مربوط به حمل و نقل دستگاه نیز بر قیمت تعمیر دستگاه اضافه می شود. توصیه می کنیم به جای حمل یخچال به نمایندگی ها از خدمات اعزام تعمیرکار به محل جهت تعمیر یخچال در شیراز استفاده نمایید.

نوشته قبلی
تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شیراز – تعمیرات لباسشویی LG در منزل
نوشته بعدی
تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG در شیراز – تعمیرات لباسشویی aeg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست